Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
DET SO FYLLjE HJERTE, RENNjE UT AV MUNNjEN
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss

Hva du bør velge av mat når du skal spise?TREFF RIKTIG VALG: I det daglige Norske kostholdet har vi mange kategorier å velge i når vi skal velge vårt neste måltid. Mange er i tvil om hva de bør velge og hva maten gjør med oss.
Les mer | Se også Kosthold
Kvinner og vekttrening For hver kg muskelmasse du legger på deg så øker din daglige forbrenning med oppimot 90 kalorier. Så tren styrke, jenter!
Les mer | Se også Trening
Måling av puls under treningFINN PULSEN OG KJENN DENS BETYDNING: Pulsen måles i arterier som videreformidler hjertets kontraksjoner. Dersom du ikke har pulsklokke så kan du måle denne manuelt. Du finner pulsen best i halsgropen /håndbaken ved å føle deg fram med pekefingeren (ikke tommelen).
Les mer | Se også Trening
Muskler, styrke og rå seighet med armhevingerPUSH UP: Armhevinger er den perfekte treningsmetode for å bygge opp styrke, seighet og muskelmasse i brystet og forsiden av skuldrene.
Les mer | Se også Trening
Muscle memory MUSKLENE HUSKER STØRRELSEN SIN: Har du først trent opp en muskels størrelse, så har det varig virkning på muskelcellestørrelsen.
Les mer | Se også Trening
SukkeravhengighetSPØRSMÅL & SVAR: - Jeg er en jente som både spiser og lever sunt, bortsett fra at jeg er fullstendig avhengig av sukker.
Les mer | Se også Kosthold
Anbefaler styrketrening for bedre hjertehelseTRENING SOM STYRKER HJERTET: I en anbefaling fra American Heart Assosiation skriver forfatterne at de tror mange ikke er klar over hvor positiv effekt styrketrening har på helsen til de som lider av hjerte- og karsykdommer, og på forebyggingen av slike sykdommer.
Les mer | Se også Trening
Høydehus kan føre til overtreningNATURLIG TRENING Å LIGGE I TRYKKAMMER? Høydehus er ikke noe prestasjonsfremmende middel som er fritt for bivirkninger. Man må gjerne klassifisere høydehus som doping.
Les mer | Se ogsÃ¥ Prestasjonsøkende

Dagens utvalgte spørsmål & svar




Svar



Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
Skal jeg spise etter trening eller ikke?
Hvordan stramme opp løs hud?
Gutt på 14, hvordan blir jeg hurtigere? Ved å slanke meg?

5 siste innlegg i forumet
Sitter fast! Vil få bort magefettet.. Trenger hjelp..
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Dopinglisten, kosttilskudd

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten