Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Det onde er ikke Hells bells forever, berre mellombells
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss

Vurderer å begynne med russereSPØRSMÅL & SVAR: En attenåring vurderer å begynne med anabole steroider. Er det lurt å sette i gang med?
Les mer | Se ogsÃ¥ Prestasjonsøkende
Betydningen av fysisk aktivitet for barn og ungeFra Statens råd for ernæring og fysisk aktivitets rapport om Fysisk aktivitet og helse.
Les mer | Se også Trening
Hva er instinktiv trening?SPØRSMÅL & SVAR: Instinktiv trening, hva er det?
Les mer | Se også Trening
Betydningen av fysisk aktivitet for eldreAntall eldre i Norge øker, og det blir relativt flere av de aller eldste. De eldre står for godt over halve volumet av helsetjenesten. Og de eldre trenger å røre på seg!
Les mer | Se også Trening
Høyt proteininntak = Amoniakk-lukt av svette?SPØRSMÅL & SVAR: Hva kommer det av at svetten min lukter amoniakk?
Les mer | Se også Kosthold
Heller trening enn slankingOvervektige personer med økt risiko for hjertesykdom, kan oppveie denne risikoen ved å være fysisk aktive, sier forsker Arnt Erik Tjønna ved NTNU.
Les mer | Se også Trening
CLA- tilskuddet som øker fettforbrenningenCLA er et lovende og spennende kosttilskudd, men markedsføringen fra ivrige produsenter har til tider "tatt av". CLA kan fungere fint, men det er ikke snakk om noe wonderdrug som propellerer deg rett til himmels.
Les mer | Se også Kosttilskudd
Å ville for mye – eller da jeg møtte veggenDE IVRIGE: Vi som liker å være i gang, som kan trene to ganger om dagen om forholdene ligger til rette, kan lett gå i ”overtreningsgrøfta”. Jeg har vært der, og den er tung å komme seg opp av.
Les mer | Se også Trening

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Hvordan er best å spise og trene for best mulig vektøkelse?
Er 22år, 173cm høy og 70kg. Har veldig vanskelig for å legge på meg. Har prøvd mange tips og råd om spisevaner men til ingen nytte. Trener 2-3 ganger i uka, med ca 30-40min med intensive vekttrening og har lite frammgang med økning av muskelmasse. Hvordan er best å spise og trene for best mulig vektøkelse?

Svar
Først og fremst må du trene riktig. Jeg anbefaler at du kikker på våre programmer og hefter (heftet Maksimal framgang). Med riktig trening vil du øke i styrke og muskelmasse.

Før et vanlig, normalt og fornuftig kosthold. Husk at den totale kalorimengden vil medføre at du øker i vekt, så fort du spiser mer enn kroppen forbrenner.

Av kosttilskudd kan du prøve kreatin, proteinpulver og vitaminer/mineraler.

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
Ingen energi
Legges grunnstyrke i tenårene?
Hvorfor blir pulsen så høy under joggingen min?

5 siste innlegg i forumet
Proteinbites
Kosthold og trening
Sv: Moderatorer
Sv: Moderatorer
Moderatorer

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten