Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
I eit negativt blikk finn du kritikk
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss


Rent vann eller sportsdrikk?Les mer | Se også Kosthold
Riktig kosthold for utholdenhet og styrkeDet er flere faktorer som påvirker hvordan vi utvikler utholdenhet og styrke som kan settes i sammenheng med kostholdet.
Les mer | Se også Kosthold
Hva kommer smertene av?Det er flere innfallsvinkler til hvordan en belastningsskade oppstår. Smerteutvikling og symptomer kan også til en viss grad variere.
Les mer | Se også Belastningsskader
Å løfte vekter er like bra som å jogge. TESTET PÅ MUS: Vekttrening kan være like effektivt som utholdenhetstrening med tanke på fettforbrenning og utvikling av diabetes.
Les mer | Se også Trening
Trim fører til flere hjernecellerFysisk fostring er ikke bare bra for muskler, hjerte og kretsløp. Nå viser svenske forskere at trim øker antallet nye celler i den voksne hjernen.
Les mer
KårsbåndskadeSPØRSMÅL & SVAR: En fotballspiller undrer seg over at en skade han har ikke er blitt bra igjen etter et helt år.
Les mer | Se også Belastningsskader
Er det farlig å heade ballen? Kan man få kronisk hodeskade av å gjentatte ganger heade en fotball?
Les mer | Se også Trening
Kreatin del 2: treningsturboen!Kreatin fører til større styrke og mer muskelmasse. Og forskningen gir ikke noen dokumentasjon på at dette tilskuddet er farlig
Les mer | Se også Kosttilskudd
Effektiv slanking med Bjørnens metodeBAMSEFAR, SLANKiNGENS SUPERSTAR: Bjørnen ligger ikke sulten. Den slanker seg mens den slapper av i hiet. Gjør som bjørnen og bli slank til våren.
Les mer | Se også Slanking

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Er mine forandringer nok til vektnedgang?
Etter at eg sluttet å røyke for 3 år sia har vekta økt med 17 kg.Var normal før eg sluttet. Begynte for 4 dager sia å spise mindre og sunnere.Lurer på om mine forandringer vil føre til vekttap.

Frokost :2 grove knekkebrød,eg bruker typen "husmann med fiber og fullkorn" (uten smør) med gilde fårepølse. Vann.
Lunsj :3 grove knekkebrød (uten smør) med gilde fårepølse. Vann
Middag : 0,5 liter blomkålsuppe/tomatsuppe.
Kvelds : 2 grove knekkebrød (uten smør) med gilde fårepølse. Vann
Er ikke av dem som trener 1-2 timer kvar dag da eg eg har en livstype der det er helt umulig. Men er normalt aktiv.

Eg tar imot tips og hjelp for å gå ned i vekt med takk.

Svar
Det høres sunt og fornuftig ut dette. Hvis du nå spiser mindre enn det du forbruker, så vil dietten din medføre vekttap. Jeg tror du vil få et positivt utbytte av at du nå spiser mindre enn du pleier.

Hvis du slanker deg med sultfølelse, så vil forbrenningen din gå nedover etterhvert som ukene passerer, så du vil da måtte gå ytterligere ned på matinntaket for å kompensere for den avtagende forbrenningen. Du vil kunne merke dette ved at du et stykke ut i slankekuren stagnerer.

Det er mulig å slanke seg uten sult. Denne formen for slanking er den sunneste da den ikke fører til sult, og da heller ikke redusert overskudd i kropp og hode. Denne metoden utredes i vårt slankeopplegg kalt PLUSS. Hvis du er interessert i dette, kan du bestille og laste ned heftet fra www.trim.no/programmer..


John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
kveldsmat
Er det nok med oppfølging hver tredje uke?
Lav maks.puls- kommer ikke over 188

5 siste innlegg i forumet
Sv: Angst for å begynne
Sv: Oversikt over Nettbutikker
Sv: Brystdag for jenter
Sv: Proteinpannekaker
Sv: Fiskeproteinpiller!!!

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten