Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Eit tredje bud, hold ut
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss

Er det nødvendig med spisedag?SPØRSMÅL & SVAR: Er det nødvendig å legge inn spisedag når man slanker seg på diett?
Les mer | Se også Slanking
Marinejegernes treningsprogramELITESOLDATENES TRENINGSPROGRAM: Dette kan være interessant å se nærmere på, men det er ingen nybegynneroppskrift på mosjon og trim.
Les mer | Se også Trening
Flere spørsmål til slankeopplegget PLUSSSPØRSMÅL & SVAR: Innsenderen har flere spørsmål knyttet til slankeopplegget PLUSS.
Les mer | Se også Slanking


Musikk som motivasjon

Les mer | Se også Trening
Antall reps i forhold til kg, hva er det optimale?SPØRSMÅL & SVAR: Hva er det optimale repetisjonsantallet i forhold til antall kilo?
Les mer | Se også Trening
Brun uten sol - ekte farge!HORMONET MELANOTAN: Snart kan huden ha det brunt året rundt, uten å sole seg et eneste sekund, mens huden likevel blir motstandsdyktig mot UV-stråling!
Les mer
Kan en kontormann få six-pack?Kan en kontormann få sixpack? Kroppen min er i forfall, og nå skal jeg i hardtrening. I ett år kan du følge mine bestrebelser for å få et nytt og aktivt liv
Les mer | Se også Trening
PLUSS: Hvor lenge bør spiseperioden vare?SPØRSMÅL & SVAR: Hvor lang bør oppspisingsperioden, lagringsperioden, være ved bruk av slankeopplegget PLUSS?
Les mer | Se også Slanking
Hvordan er det med overvekt og Norge/verden i dag?SPØRSMÅL & SVAR: Hvor mange overvektige er det i Norge, og hva slags sykdommer kan oppstå som følge av overvekt?
Les mer

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Liten fremgang.
Jeg trener endel med løping og ski, men får liten fremgang. Får lett høy puls. Deltok i birken, men fikk akutte smerter i skuldre/overarmer like etter Skramstad. Klarte nesten ikke å stake. Uvanelig da jeg har trent mye på ski, staking etc. Deltok i nytt turrenn i går 54km og fikk smerter i hele kroppen, ble fort stiv og støl. Noe bør en merke, men dette har jeg ikke kjent før, og oppleves sjelden når jeg trener. Hva kan årsaken være. Trent gj.snitt 3-4 ganger i uka siden desember + sommertrening, jogging etc.

Svar
Du er nok trolig overtrent, slik at treningsmengden din ikke gir deg noen framgang. Ta en kikk på våre to hefter Maksimal Framgang og Optimal kondisjon.

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
fem uker til opptak politihøgskolen, klarer ikke 1 kroppsheving, rekker jeg det?
Spiser goderi tre ganger i uka, kan jeg slanke meg?
Hukommelsestap av overtrening?

5 siste innlegg i forumet
Moderatorer
Hvilken pronasjon har jeg?
Sv: Skulderskade
Skulderskade
Sv: Hvilket proteinpulver synes dere smaker best/verst?

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten