Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
First rage, then cage
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss

Koffeinfri kaffe dyrkesSMAKLØST?: Kaffe kan snart framstilles helt naturlig og likevel ha et minimumsinnhold av koffein.
Les mer | Se også Kosthold
Keeperkjempen slenger seg etter god frukt!Frode Grodås har vært aktiv idrettsutøver i over 20 år. Han ser at frukt kan være redningen i kampen kostholdet kan være.
Les mer | Se også Kosthold
Alkohol og TreningSPØRSMÅL & SVAR: Hva slags effekt har alkohol på kroppen i forhold til trening? Bør man stå over treningsøkten fordi man er fyllesyk?
Les mer | Se også Overtrening og liten framgang
Stress til hinder for bedre helseDet er vanskeligere å overtale folk med kompliserte liv til å trene mer og spise sunnere, viser forskning.
Les mer | Se også Stress
Hvordan bør du trene om du har som mål å gå ned i vekt?Rolig trening, eller trening med høy intensitet for raskest mulig vektreduksjon?
Les mer | Se også Trening
Trening på romaskinTrening på romaskin – for deg som vil øke utholdenheten, styrke muskulatur og øke fettforbrenningen.
Les mer | Se også Trening
Måling av puls under treningFINN PULSEN OG KJENN DENS BETYDNING: Pulsen måles i arterier som videreformidler hjertets kontraksjoner. Dersom du ikke har pulsklokke så kan du måle denne manuelt. Du finner pulsen best i halsgropen /håndbaken ved å føle deg fram med pekefingeren (ikke tommelen).
Les mer | Se også Trening
Muskler, styrke og rå seighet med armhevingerPUSH UP: Armhevinger er den perfekte treningsmetode for å bygge opp styrke, seighet og muskelmasse i brystet og forsiden av skuldrene.
Les mer | Se også Trening

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Treningsmengde
Hei, er en mann på 36. Sluttet å røyke for ca halvt år siden, etter nesten 20 år i dumskap!. Har alltid trent, men variert mellom ski, vekter og til dels mye sykling.

Har nå siste halvår trent helkroppsprogram vekter 2 ganger i uka, 3 økt foregår på ski. ( vanskelig å få til mer enn 3 økter grunnet familie og jobb).
Har valgt helkropp fordi jeg da føler det ikke gjør så mye om man mister en økt i ny og ne.

Vektøktene varer mellom 1,5 - 2 timer inkl 15 min oppvarming. Kjører økter med totalt ca
30 sett.kjører reps mellom 5 - 10 ofte til "utmattelse", mye baseøvelser.

Spørsmålet mitt er: er dette vurdert som for mye pr uke ?

Svar


John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
Hvordan bygge muskler å få vekk litt fett?
Hvordan trene for å minske fettprosent, men ikke volum?
Sliter max med kroppshevinger

5 siste innlegg i forumet
Sitter fast! Vil få bort magefettet.. Trenger hjelp..
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Dopinglisten, kosttilskudd

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten