Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Sjøl om alt går ront, det kan bli tomt
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss

Legges grunnstyrke i tenårene?SPØRSMÅL & SVAR: Opparbeides grunnstyrke i tidlige barne, og ungdomsår, eller kan man trene opp dette senere?
Les mer | Se også Trening
Varselsignaler ved fysisk aktivitet i svangerskapetÅ trene i svangerskapet er flott og sunt for både mor og barn - men mange er likevel engstelige for å gjøre noe galt. Her kan du lese om hvilke symptomer som kan være tegn på at du bør avbryte treningsøkten og be om råd fra lege eller jordmor.
Les mer | Se også Trening
Hvordan øke forbrenningen?SPØRSMÅL & SVAR: Er det noe man kan spise eller gjøre for å øke kroppens forbrenning?
Les mer | Se også Slanking
Styrketrening forebygger bukfedmeEn ny studie viser at styrketrening kan forebygge både økning av fett generelt og bukfedme hos overvektige og fete kvinner -selv om kvinnene ikke gjør noen kostholdsendringer.
Les mer | Se også Trening
Hvor mye proteiner trenger jeg?SPØRSMÅL & SVAR: Hvor mye trenger man av proteiner for å bygge opp muskelmasse?
Les mer | Se også Kosthold
Vurderer å begynne med russereSPØRSMÅL & SVAR: En attenåring vurderer å begynne med anabole steroider. Er det lurt å sette i gang med?
Les mer | Se ogsÃ¥ Prestasjonsøkende
Betydningen av fysisk aktivitet for barn og ungeFra Statens råd for ernæring og fysisk aktivitets rapport om Fysisk aktivitet og helse.
Les mer | Se også Trening
Hva er instinktiv trening?SPØRSMÅL & SVAR: Instinktiv trening, hva er det?
Les mer | Se også Trening

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Kosthold og vekt hos barn
Sønnen vår på 12 veier for mye (162 cm/62 kg). Han trener sykling 3 ganger i uka, men er veldig glad i mat, og kostholdet skaper store diskusjoner. Han er veldig klar over problemet, og vi er skeptiske til slanking av barn. Det er også vanskelig dersom han skal spise noe annet enn oss. Det gjør det ikke lettere at broren trener mye og må ha karbohydrater. Vi trenger gode råd!

Svar
Det er ingen fare å slanke seg enten man er ung eller gammel. Kroppen regulerer sin kroppsvekt og fettvekt, ettersom tilgangen på ernæring er tilstede eller ikke. Dersom sønnen deres er overvektig, så kan han trygt slanke seg. Jeg anbefaler at han bruker slankeopplegget PLUSS (dere finner dette i vår webbutikk). Dette skriver jeg ikke fordi jeg absolutt vil selge dette til dere. Jeg skriver dette som en varm anbefalelse. Ved slankeopplegget PLUSS så fører ikke slankingen til sult og tap av overskudd.

Han _må_ ikke spise annerledes enn dere. Han kan spise akkurat det samme, bare at i mindre mengde. Det som gjelder er å få kaloriforbruket til å være høyere enn kaloriinntaket.



John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
Har prøvd slankeopplegget PLUSS
Ankelskade, forsvaret
Kirurgi nødvendig hvis mye løs hud?

5 siste innlegg i forumet
Kosthold og trening
Sv: Moderatorer
Sv: Moderatorer
Moderatorer
Hvilken pronasjon har jeg?

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten