Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
The tricks of six sixty six
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss


Rent vann eller sportsdrikk?Les mer | Se også Kosthold
KårsbåndskadeSPØRSMÅL & SVAR: En fotballspiller undrer seg over at en skade han har ikke er blitt bra igjen etter et helt år.
Les mer | Se også Belastningsskader
Er det farlig å heade ballen? Kan man få kronisk hodeskade av å gjentatte ganger heade en fotball?
Les mer | Se også Trening
Kreatin del 2: treningsturboen!Kreatin fører til større styrke og mer muskelmasse. Og forskningen gir ikke noen dokumentasjon på at dette tilskuddet er farlig
Les mer | Se også Kosttilskudd
Effektiv slanking med Bjørnens metodeBAMSEFAR, SLANKiNGENS SUPERSTAR: Bjørnen ligger ikke sulten. Den slanker seg mens den slapper av i hiet. Gjør som bjørnen og bli slank til våren.
Les mer | Se også Slanking
BeinhinnebetennelseSPØRSMÅL &SVAR: Kan broren min ikke bli frisk igjen fra beinhinnebetennelse? Skaden/smertene går ikke over.
Les mer | Se også Belastningsskader
Vonde hender - nye problemer?Smertene i hendene ved bruk av datautstyr, kan synes som nye ting i vårt moderne samfunn. Men skrivetøyet har voldet folk plager lenge før dataen dukket opp.
Les mer | Se også Belastningsskader
Hvor høy puls bør man ha for maksimal fettforbrenning?SPØRSMÅL & SVAR: Innsender ønsker å gå ned 10 kilo, og lurer på hvilken puls man bør ligge på for å opprettholde maksimal fettforbrenning.
Les mer | Se også Slanking
Bygger ikke muskler - vurderer anabole steroiderSPØRSMÅL & SVAR: Problemet er at han ikke klarer å legge på seg muskelmasse. Nå lurer han på å ta i bruk anabole steroider.
Les mer | Se også Trening

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Å fungere på fett, ikke glukose
Jeg ar et spørsmål angående det å gjøre kroppen vant til å fungere på fett, og ikke glukose. Har hørt at dette skal være hensiktsmessig å forberede kroppen på, da jeg skal i kongens klær til sommeren. Spørsmålet er egentlig, fungerer det bra i praksis? Hvor lenge må man holde på før det gir en merkbar effekt etc? Planen er å kjøre 1 økt i uka, hvor jeg fokuserer f.eks lengre distanser i marsjtempo med oppakning, uten å innta næring på forhånd. Innspill/forslag til en slik treningsmetode?

Svar
Det går fint an å basere kostholdet på mer fett og mindre karbohydrat. Høy-fetts-dietter er ikke noe nytt. Disse fettrike diettene har eksistert i mange år, og noen foreslår at slike dietter både passer til slanking og til utholdenhetstrening.

Sørg for at det er sunt fett du inntar, så vil dietten din med mye fett kunne fungere meget bra. Men husk at også med høyt fettinnhold i din diett, så må du forbruke flere kalorier enn du inntar, før du oppnår slankeeffekt.

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
Magetrøbbel når jeg jogger
Blir trøtt i ryggen
Flere kalorier forbrent med cross-over enn tredemølle?

5 siste innlegg i forumet
Skulderskade
Sv: Hvilket proteinpulver synes dere smaker best/verst?
Sv: Den mest sexy idretten!
Sv: Angst for å begynne
Sv: Oversikt over Nettbutikker

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten