Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Avgjør ikke hva som er rett, og du skal aldri ta feil.
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss


Rent vann eller sportsdrikk?Les mer | Se også Kosthold
KårsbåndskadeSPØRSMÅL & SVAR: En fotballspiller undrer seg over at en skade han har ikke er blitt bra igjen etter et helt år.
Les mer | Se også Belastningsskader
Er det farlig å heade ballen? Kan man få kronisk hodeskade av å gjentatte ganger heade en fotball?
Les mer | Se også Trening
Kreatin del 2: treningsturboen!Kreatin fører til større styrke og mer muskelmasse. Og forskningen gir ikke noen dokumentasjon på at dette tilskuddet er farlig
Les mer | Se også Kosttilskudd
Effektiv slanking med Bjørnens metodeBAMSEFAR, SLANKiNGENS SUPERSTAR: Bjørnen ligger ikke sulten. Den slanker seg mens den slapper av i hiet. Gjør som bjørnen og bli slank til våren.
Les mer | Se også Slanking
BeinhinnebetennelseSPØRSMÅL &SVAR: Kan broren min ikke bli frisk igjen fra beinhinnebetennelse? Skaden/smertene går ikke over.
Les mer | Se også Belastningsskader
Vonde hender - nye problemer?Smertene i hendene ved bruk av datautstyr, kan synes som nye ting i vårt moderne samfunn. Men skrivetøyet har voldet folk plager lenge før dataen dukket opp.
Les mer | Se også Belastningsskader
Hvor høy puls bør man ha for maksimal fettforbrenning?SPØRSMÅL & SVAR: Innsender ønsker å gå ned 10 kilo, og lurer på hvilken puls man bør ligge på for å opprettholde maksimal fettforbrenning.
Les mer | Se også Slanking
Bygger ikke muskler - vurderer anabole steroiderSPØRSMÅL & SVAR: Problemet er at han ikke klarer å legge på seg muskelmasse. Nå lurer han på å ta i bruk anabole steroider.
Les mer | Se også Trening

Dagens utvalgte spørsmål & svar

fettet vil ikke bort. ingenting skjer..
Jeg er ei jente på 21år, er 1,60 lav:p og veier ca 53kg. jeg har begynte å trene på sats i januar å har frem til nå trent 4 ganger i uka. målet er å få en veltrent slank kropp, spesiellt smale lår og liten rumpe, men dette skjer ikke.. jeg har fått en god del muskler, men er ikke blitt tynnere, nærmere breiere. jeg deltar på step-, aerobic-, danse-, mage/rygg-, stram opp-, og styrketimer (timene varer i 1time hvor man f.eks driver på med step i 30min og mage/rygg i 30min). det virker som om fettet ikke vil bort. jeg er altså blitt tyngre og breiere etter at jeg begynte å trene.. føler at jeg bare burde gi opp, da jeg oppnår kun det motsatte av det jeg vil. trente også 4 ganger i uken, i 8mnd, for 2 år siden. det samme skjedde da, så jeg ga opp treningen. spiser også relativt sunt, elsker frukt, men variasjonen i kosten er ganske mager. spiser som regel bare 2 brødskiver til alle måltider. er student så har rett og slett ikke penger til noe annet. har heller ikke fryser så kjøtt/kylling kan jeg ikke kjøpe meg.. men skulle gjerne visst hva jeg gjør galt! hvorfor forsvinner ikke fettet?

Svar
Treningen bygger opp muskelmasse, og du vil kunne bli større og tyngre. Kroppsfettet vil fortsatt ligge som et lag rundt kroppen og dens muskler. For å redusere underhudsfettet, må du slanke deg. Det gjør du ved å ta kontroll over kaloriinntaket og redusere dette slik at du forbrenner mer enn du inntar.

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
varmebelte til oppstramming
skal eg ete raske karbohydrator?
Trening med anabole steroider

5 siste innlegg i forumet
Skulderskade
Sv: Hvilket proteinpulver synes dere smaker best/verst?
Sv: Den mest sexy idretten!
Sv: Angst for å begynne
Sv: Oversikt over Nettbutikker

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten