Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
5 ess kan bli stress
Flere på hjemmesiden.
Aktuelt på iform.no
Aktuelt på Slankenett.no
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss

Henger overtreningen i enda?SPØRSMÅL & SVAR: Kroppen henger ikke med i svingene. Noe stemmer ikke med treningen til tross for at jeg har overskudd i hodet.
Les mer | Se også Trening
FETTSUGING s ERFARINGER FARER OG FAKTAKNiVSKARPE MENiNGER: Massørene ser lidelse hos mennesker som har vært under kniven. Kirurgen Erik Dillerud belyser sine operasjoner, som forøvrig foregår i fullt dagslys.
Les mer | Se også Slanking

Vinterstid og tilbakegang
Les mer | Se også Trening
Girya – En treningsform på full fart til å bli en farsottGIRAYA: Dette er en tradisjonsrik russisk treningsform som gir gode resultater. Girya gir deg bevegelighet, styrke, hurtighet, koordinasjon, kondisjon og balanse. Enkelt forklart, en komplett treningsform!
Les mer | Se også Trening
Lange hvileperioder krever gradvis gjenoppbyggingEt par uker fri er som regel trygt og problemfritt, mens lengre treningsavbrekk kan bety startvansker.
Les mer | Se også Trening
Tidligere operert 14åring med kroniske smerter i kneetSPØRSMÅL & SVAR: Ei jente på fjorten år er plaget med sterke smerter fra kneskader hun har pådratt seg. Hva trengs gjøres?
Les mer | Se også Trening
Blir sliten og svimmel, og skal nå trappe opp treningen skikkeligSPØRSMÅL & SVAR: En "gammel håndballveteran" har startet opp igjen med trening etter 2 års fravær. Nå føler hun seg trett, slapp og ute av form. Hva skjer?
Les mer | Se også Overtrening og liten framgang
Jeg får aldri stor nok muskelmasseSPØRSMÅL & SVAR: En attenåring trener for å bygge opp musklene sine, og han har framgang, men det blir likevel aldri stort nok.
Les mer | Se også Trening

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Får ikke resultater
Jeg er en 25år gammel gutt som ønsker å komme i bedre form.

For tiden trener jeg 4 ganger i uken
(1-2=overkropp,1rygg 1,dvs)
Jeg varmer opp med ca 50min jogg på 3dmølle.
Har kanskje kjørt den runden her i ett par måneder.

Jeg føler at jeg ikke får helt den progresjonen/resultatene jeg ønsker og er litt redd for at det skal gå utover min motivasjon.

Jeg ønsker å gå litt ned i vekt og være i god form. Jeg veier 89kg nå, skulle gjerne gått ned til 85kg ca.

Kanskje dere kan gi med noen råd / veiledning slik at jeg kan nå mine mål?

Vet jo at kosthold har mye å si, så jeg prøver å spise sunt hele tiden.

Blir kanskje litt difust det her, men håper dere kan gi meg litt hjelp.

Svar
Du bør opprettholde treningen slik du gjør, men vær ikke redd for å legge inn pauser/avbrekk i ny og ne. Dersom du ikke får noen framgang, bør du starte med å legge inn en treningspause på 2 uker.

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no