Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Uglesett fuglehus: Ørneredet
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss


Musikk som motivasjon

Les mer | Se også Trening
Antall reps i forhold til kg, hva er det optimale?SPØRSMÅL & SVAR: Hva er det optimale repetisjonsantallet i forhold til antall kilo?
Les mer | Se også Trening
Brun uten sol - ekte farge!HORMONET MELANOTAN: Snart kan huden ha det brunt året rundt, uten å sole seg et eneste sekund, mens huden likevel blir motstandsdyktig mot UV-stråling!
Les mer
Kan en kontormann få six-pack?Kan en kontormann få sixpack? Kroppen min er i forfall, og nå skal jeg i hardtrening. I ett år kan du følge mine bestrebelser for å få et nytt og aktivt liv
Les mer | Se også Trening
PLUSS: Hvor lenge bør spiseperioden vare?SPØRSMÅL & SVAR: Hvor lang bør oppspisingsperioden, lagringsperioden, være ved bruk av slankeopplegget PLUSS?
Les mer | Se også Slanking
Hvordan er det med overvekt og Norge/verden i dag?SPØRSMÅL & SVAR: Hvor mange overvektige er det i Norge, og hva slags sykdommer kan oppstå som følge av overvekt?
Les mer
Hva er Fibromyalgi?REVMATISME: Har du smerter i flere punkter rundt om i kroppen? Da kan det være at du har fibromyalgi.
Les mer | Se også Revmatisme og M.E.
Blir rød i ansiktet når jeg trenerSPØRSMÅL & SVAR: Hvorfor blir jeg rød i ansiktet når jeg trener, og hvordan kan jeg unngå det?
Les mer | Se også Trening
Advarer mot urtemedisin Folk som tar legemidler fast, kan bli forgiftet av naturlegemidler. Vendelrot – også kalt valeriana eller baldrian – er eksempel på en urt som sammen med annen medisin kan bli en farlig miks.
Les mer | Se også Kosttilskudd

Dagens utvalgte spørsmål & svar

Hva skal jeg gjøre?
Jeg har begynt å trene styrke for 2 mnd siden. Er en jente på 23 som er 1,73 høy og veien 60 kg. Jeg vil bli kvitt fettet samtidig som jeg bygger muskler. Pga en skade i foten kan jeg ikke løpe, kan såvidt sykle lett i 10 min før jeg stryker med av smerter. Har vært sånn i flere år og er ikke å gjøre noe med. Jeg har klart å holde vekten noenlunde i sjakk ved å spise bare det jeg trenger for å fungere i hverdagen. Hvis jeg skal spise like lite og trene samtidig blir jeg rett og slett dårlig etter trening. Svimmel, vondt i hodet, kvalm osv. Så jeg har spist litt mer for å klare å trene, men ser at jeg ikke blir kvitt noe fett akkurat..
Hva skal jeg gjøre? Er det ikke noe håp for meg?

Svar
Du må nok kutte ned på kaloriinntaket ditt slik at du inntar færre kalorier enn du forbruker. Trening kan og vil være med på å øke kaloriforbruket ditt, og det gjør at du kan spise mer enn du ellers ville ha gjort uten trening. Men trening alene fører ikke til vektreduksjon.

John Gunnar Oppheim

Flere spørsmål og svar finner du på www.trim.no

3 siste fra ekspertene
Hvordan går jeg ned i vekt effektivt?
Middelaldrende mann vil ned i vekt, hvordan?
Hvordan få igjen framgangen?

5 siste innlegg i forumet
Sv: Moderatorer
Sv: Moderatorer
Moderatorer
Hvilken pronasjon har jeg?
Sv: Skulderskade

Nyhetsbrev/kundepost
Meld deg på og få tilsendt nyheter fra oss på epost.

E-post adresse:

Innmelding
Utmelding


 Bestill våre programmer og hefter!

 Slankeopplegget PLUSS
Med slankeopplegget PLUSS kan du slanke deg med maksimal hastighet uten at du blir sulten! Overskuddet forblir på topp, og du kan trene samtidig med full framgang! Forbrenningen din går ikke ned!

 Slankeprogram
Meget effektive slankeprogrammer. Velg mellom ferdig oppsatte programmer med kaloriutregninger og matvarer, eller program som ut fra dine eksisterende matvaner tar deg kontrollert ned i vekt uten at du trenger å spise slankemat. Programmene er seriøse og bygger på fettforbrenningens fysiologiske prinsipper. De kan benyttes med eller uten trening. Programmene har i en årrekke blitt benyttet med fullgod virkning.

 Treningsprogram
Effektive programmer for deg som ønsker å øke muskelmassen din og/eller øke i styrke. Programmene bygger på erfaringsbasert ekspertise, og har gitt fullgod framgang i trening og resultater for en rekke utøvere. 

 Heftet Maksimal Framgang
Dette heftet bygger på nye tolkninger og forståelse av muskulaturens fysiologiske funksjoner og mekanismer, og hvordan en skal tyde følelsene som knytter seg til muskulær belastning.

 Optimal kondisjon
Dette heftet er kort og sammenfattet, og inneholder treningsviten enhver kondisjonsutøver MÅ kjenne! Anbefales!

 Heftet Belastningsskader
Heftet inneholder nyutviklet og meget effektivt behandlingsopplegg for å kvitte seg med belastningsskader. Kunnskapen og metodene som presenteres her, står for et gjennombrudd i effektiv skadebehandling. Anbefales for alle som ønsker å kvitte seg med belastningsskader så raskt som mulig.

 Treningsmetodikk kroppsbygging
Heftet Treningsmetodikk kroppsbygging er laget i samarbeid med Jostein Ødegaarden, og legger fram hvordan kroppsbyggere skal trene for å sikre seg maksimal framgang. Dette heftet er et Must for alle som trener for å øke styrke og muskelmasse, men er også svært lærerikt for alle andre som ønsker å forstå hvordan musklene svarer på trening.
 

 Medisinbruk ved belastningsskader og revmatisme. Heftet tar for seg hvilke medisiner som bør brukes og ikke brukes, for at smerter og skader i kroppen skal helbrede seg. Belastningsskader og revmatismens smerter i muskler og ledd kan effektivt medisineres, men legene vegrer seg.

 Her kan du lese tilbakemeldinger trim.no har fått fra sine lesere og kunder, klikk her!

 

BLOGG
KLIKK HER OG BEGYNN

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten