Jejeje, gøbben!
Jeg anbefaler jo et splitt, og ikke hele kroppen hver gang. Har trent i mange år, og vet godt hva jeg snakker om. Dips og chins skulle jeg nok tatt med, men ellers står jeg på mitt:)
ellers er kritikk absolutt lunt, og jeg tar det til meg og leser meg opp!:)
Jeg synes du skal lese deg opp litt lengre før du rådgiver nybegynnere.
Kan ikke bli mer uenig i deg.
Så har jeg funnet ut åssen jeg legger ut bilder. Her legger jeg ved et bilde. jeg trener alltid et 3 splits program, og mener i alle fall at jeg har hatt ganske god framgang.
Følg hvilke råd du vil. Men å kjøre gjennom kroppen på tre treninger virker ganske ok for meg. Mulig folk her inne har litt større ambisjoner enn meg, men jeg står i alle fall på mitt.

mvh
k-dog
mvh
Dette forklarer en del siden det ser ut som målene våres er ganske så forskjellige.
Rett meg hvis jeg tar feil, mn jeg tipper du fokuserer veldig på fysikken selvom det er en del styrke inni bildet. Sier ikke splitt er feil og er helt enig at dette er veien å gå for veldig mange, kommer ann på hva som er målet.
Ser at du nå sier fullkropps program virker nok ok for deg, for det var nemlig uttalelsen din om å trene hele kroppen 3x ganger i uka jeg
reagerte på.
Synes dette kom uheldigt ut :"Det er helt tullete å skulle trene hele kroppen tre ganger i uka, dersom du virkelig vil bli stor og sterk."
kudos til deg for den fysikken, veldig bra