i dag har jeg spist 4 skiver med speilegg og kaviar.
sånn ellers har jeg egentlig 0 kontroll eller oversikt.
jeg ønsker å ligge på 2000ckal daglig.. og utregning etc har jeg ikke peil på =)
skulle ønske jeg hadde mer å komme med når det gjaldt hva jeg spiste men det varierer veldigt.
Ser du har skrevet tidligere at du ikke liker å telle kalorier. Det skjønner jeg godt, men du har samtidig gjort noen forsøk opp igjennom ser jeg.
Mitt lille tips, som kan være litt krevende er å veie all maten du spiser. Gjør du dette i en uke får du en veldig god oversikt over hvor mye kcal det er i 1 eple, 1 egg, en brødskive med gulost osv. Dette kommer du til å ha igjen for senere.
Mener jeg leste at du var litt lavkarbo, og det har jeg ikke spesielt greie på.
Kan sette opp dagsmenyen jeg følger som grunndiett. ca 2000 kcal.
Frokost
2 skiver brød
1 glass melk
1 frukt
ca 450 kcal
Lunsj
2 skiver brød med 1 stor boks markell i tomat/Omelett av 2 egg, 4 skiver kokt skinke, 4 skiver gulost og litt sopp/grønnsaker
ca 400 kcal
Mellommåltid
1 frukt
ca 150 kcal
Middag
1 kyllingfilet/biffstykke/fisk (150 gram), 2 poteter/(80 gram ris/pasta) med saus og grønnsaker
ca 700 kcal
Kveldsmat
2 brødskiver
1 glass melk
ca 300 kcal
Arrester meg gjerne på tallene, men mener å huske at det ikke er helt på jordet.
1 brødskive med kokt skinke og gulost er ca 100 kcal
1 glass melk er ca 100 kcal
1 eple er ca 150 kcal
Når det gjelder trening syns jeg 4 ganger med styrke er bra, og spinning/cardio 6 ganger i uken er meget bra. Bare pass på å kjør noen lette økter med cardio. Toppen 3 harde økter med cardio i uken, resten rolig.
Og jeg tror det kan være lurt å ligge på 2000 kcal som grunndiett. Og øke litt ekstra på inntaket ved trening (toppen 500 kcal)
Lykke til!