Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
Hvis ikke smilet lenger var til, hadde Gud igjen fått det til
Flere på hjemmesiden.
Siste fra treningsblogg.no
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
17/05 - 2012, 16:18:06

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
702950 innlegg i 57001 emner av 28857 medlemmer
Nyeste medlem: proger
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Skal slanke meg 70kg.
« forrige neste »
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Skal slanke meg 70kg.  (Lest 12301 ganger)
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #75 på: 07/09 - 2011, 23:07:24 »

Jo jeg testet det i 2 uker der jeg skrev ned.. men jeg tror faktisk det at jeg skrev det ned gjorde at jeg ble ekstremt optatt av å telle kalorier noe jeg misliker sterkt :/

No er det heeelt back to basics 4 styrkeøkter i uken, ca 1 time gåtur hver dag. utenom lørdag da jeg slapper litt av =)  kostholder mitt er " proteinrik mat hver 3-4 time " kjører ikke 100% lavkarbo. Får i meg 10-30 gram fra gode kilder om dagen regner jeg med

Jeg føler meg helt topp, spiser sunt og trener mye!  har ikke veid meg på en stund men skal poste vekt etter neste legetime =)

takk for svar =)

kk
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #76 på: 12/12 - 2011, 16:37:51 »

Legetime i dag!

110.5kg =)

Siden jeg var på ferie i januar i år har jeg virkeligt hatt det tungt, virker ikke som noe jeg har gjort har fungert har hele tiden ligget mellom 115-118kg..

Det ble en slags ond sirkel der jeg sa til megselv at "jeg begynner for fullt neste uke" Jeg lagde ideer i hodet mitt der jeg, for eksempel spiste junkfood 1 dag.. så gjør det jo ikke noe om jeg gjør det dagen etterpå? Altså Jeg dret på en måte i alt for jeg sa til meg selv at no skulle jeg virkeligt kose meg.. For jeg begynner jo på superkosthold no på mandag!! hehe Smile Sånn gikk no ukene og jeg gled sakte og stille tilbake til gamle synder

Mitt virkelige mål er jo en livstils-endring. For meg er det den store utfordringen, for jeg merker det er veldigt lett for meg å falle tilbake på gamle synder hvis jeg ikke passer på.

Ellers 110.5kg er et utroligt positiv push for meg, noe som bare kommer til å få meg til å holde fastere på kosthold og trening!

Takk Smile K_K og GOD JUL!
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #77 på: 06/03 - 2012, 14:36:08 »

fy faen eg e dritt lei

vekt 110-115 opp og ned no i over 1 år.

Problemet mitt er kostholdet, dette vet jeg.

Legen min sa han skulle kansje sette meg opp for å møte noen kosthold eksperter på haukeland sykehus, vi får se hva som skjer der. Han er veldigt opptatt av at jeg skal klare dette siden jeg går til han hver måned er han en god støtte.

tenkte å legge ut noen bilder vi får se om det er noe forskjell fra tidligere
Loggført
Reandre
Småsterk

Vis profil
« Svar #78 på: 06/03 - 2012, 14:45:05 »

Vis meg kostholdet ditt, så kan jeg se om det er noe man kan gjøre med det.  Very Happy
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #79 på: 06/03 - 2012, 14:51:22 »

i dag har jeg spist 4 skiver med speilegg og kaviar.

sånn ellers har jeg egentlig 0 kontroll eller oversikt.

jeg ønsker å ligge på 2000ckal daglig.. og utregning etc har jeg ikke peil på =)

skulle ønske jeg hadde mer å komme med når det gjaldt hva jeg spiste men det varierer veldigt.
Loggført
Reandre
Småsterk

Vis profil
« Svar #80 på: 06/03 - 2012, 14:52:24 »

Så det du spiste i forrige side... Mye opp og ned. Fra 3000kcal den ene dagen og ned til 1300kcal den andre dagen. Du må være mer jevn og presis med hva du spiser...  Very Happy
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #81 på: 06/03 - 2012, 14:57:01 »

drømmen min hadde jo vert at noen satt opp en veldig enkel ukesmeny til meg på 2k ckal daglig

har prøvd å google meg fram til en grei ukesmeny men er så mye rart der ute Smile

ganske egoistiskt av meg å bare håååpe at noen gjør det for meg hehe

jeg er naturligvis opptatt av riktigt og sundt kosthold, er kokk. Så å lage mat fra bunnen av er ingen problem.
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #82 på: 06/03 - 2012, 14:58:15 »

her er et eksempel av hva man finner av ferdige 2k ckal menyer

http://www.slimming4all.com/2000-calorie-diet-menu-7-day/

random link etter jeg googla

er så sykt mye vås altfor mye greier
Loggført
Reandre
Småsterk

Vis profil
« Svar #83 på: 06/03 - 2012, 15:08:32 »

Hold deg på 1800-2200kcal hver dag. Du kan jo se hva som skjer med vekta. Går du ned så holder du maten stabil, hvis ikke så kutter du litt mat. Begynn på 2200kcal hver dag, så ser du... Hva trener du?

Jeg kan lage en plan. Men da rundt 2000kcal, skal se hva jeg greier...  Very Happy

Frokost: 2brødskiver med makrell. +proteinshake

Lunsj: 150gr Cottage cheese, 50gr-100gr 4-korn, 1stk lett yoghurt

Middag: 200gr Torsk, poteter, gulrøtter elller 150gr Karbonadedeig, 100 fullkorn pasta eller 150gr svinekjøtt, 100gr ris med brokkoli og championg til hver middag....

Kvelds proteinsjokolade...

Nå har jeg ikke regnet noe over her, men det er bare for å vise deg litt...  Very Happy
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #84 på: 06/03 - 2012, 15:12:27 »

Trener styrke 4 dager i uken. 1 times økt hver gang ca.

trener kansje litt lite cardio, svømmer  2 dager i uken utenom dagene jeg trener styrke.

har betennelse i slimhinnen i kneet noe som gjør at jeg ikke kan jogge
Loggført
Reandre
Småsterk

Vis profil
« Svar #85 på: 06/03 - 2012, 15:13:09 »

Du kan sikkert bruke den 2000kcal dietten. Jeg ga deg bare noe enkelt, men du må nok spise litt mer for å få 2000kcal. Men det var bare for å vise deg noe...
Loggført
goatmxx
Beryktet

Sparta Warriors

morten@degernes.com
Vis profil E-post
« Svar #86 på: 06/03 - 2012, 15:13:53 »

i dag har jeg spist 4 skiver med speilegg og kaviar.

sånn ellers har jeg egentlig 0 kontroll eller oversikt.

jeg ønsker å ligge på 2000ckal daglig.. og utregning etc har jeg ikke peil på =)

skulle ønske jeg hadde mer å komme med når det gjaldt hva jeg spiste men det varierer veldigt.

Ser du har skrevet tidligere at du ikke liker å telle kalorier. Det skjønner jeg godt, men du har samtidig gjort noen forsøk opp igjennom ser jeg.
Mitt lille tips, som kan være litt krevende er å veie all maten du spiser. Gjør du dette i en uke får du en veldig god oversikt over hvor mye kcal det er i 1 eple, 1 egg, en brødskive med gulost osv. Dette kommer du til å ha igjen for senere.

Mener jeg leste at du var litt lavkarbo, og det har jeg ikke spesielt greie på.

Kan sette opp dagsmenyen jeg følger som grunndiett. ca 2000 kcal.

Frokost
2 skiver brød
1 glass melk
1 frukt
ca 450 kcal

Lunsj
2 skiver brød med 1 stor boks markell i tomat/Omelett av 2 egg, 4 skiver kokt skinke, 4 skiver gulost og litt sopp/grønnsaker
ca 400 kcal

Mellommåltid
1 frukt
ca 150 kcal

Middag
1 kyllingfilet/biffstykke/fisk (150 gram), 2 poteter/(80 gram ris/pasta) med saus og grønnsaker
ca 700 kcal

Kveldsmat
2 brødskiver
1 glass melk
ca 300 kcal

Arrester meg gjerne på tallene, men mener å huske at det ikke er helt på jordet.
1 brødskive med kokt skinke og gulost er ca 100 kcal
1 glass melk er ca 100 kcal
1 eple er ca 150 kcal

Når det gjelder trening syns jeg 4 ganger med styrke er bra, og spinning/cardio 6 ganger i uken er meget bra. Bare pass på å kjør noen lette økter med cardio. Toppen 3 harde økter med cardio i uken, resten rolig.

Og jeg tror det kan være lurt å ligge på 2000 kcal som grunndiett. Og øke litt ekstra på inntaket ved trening (toppen 500 kcal)

Lykke til!
Loggført
Reandre
Småsterk

Vis profil
« Svar #87 på: 06/03 - 2012, 15:16:11 »

synd du ikke kan jogge, det er gull. Gå deg turer på 1time på kvelden, det hjelper... Også kan du prøve litt kardio etter styrke. kanskje en halvtime...
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #88 på: 06/03 - 2012, 15:25:59 »

Takk!

Tar tipsene fra dere begge into consideration =)
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #89 på: 06/03 - 2012, 15:27:03 »

Ja! 1 ting til jeg har lurt på lenge.

Veier man risen FØR eller ETTER den er kokt?
Loggført
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.544 sekunder med 16 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten