Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
Lystens 30 sølvpenger, sjelen trett i småflenger
Flere på hjemmesiden.
Siste fra treningsblogg.no
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
17/05 - 2012, 16:18:33

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
702950 innlegg i 57001 emner av 28857 medlemmer
Nyeste medlem: proger
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Slanking
| |-+  Slanking generelt
| | |-+  Skal slanke meg 70kg.
« forrige neste »
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Skal slanke meg 70kg.  (Lest 12301 ganger)
oysti
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #15 på: 26/02 - 2010, 22:42:10 »

Meget imponerende fremgang! Smile
Du har en ståpå-vilje og viljestyrke du kan være stolt av! Bøye seg Lykke til videre!
Loggført

BP: 140kg
ML: 200kg
jensen.89
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #16 på: 26/02 - 2010, 23:21:59 »

Gratulerer med så langt i målet ditt! Kjempebra innsats:D. Gi blaffen i hva resten av verden tenker, det er du som sitter igjen med seieren til slutt! Hvis du ikke gjør det fra før av, så kan du jo skrive ned annenhver uke eller en gang i mnd hvor mye du har gått ned, det er alltid gøy å se at ting går fremover. Styr gjerne unna for mye salt, og drikk mye vann. For at fettforbrenningen skal gå hele tiden så kan det være lurt at magen har litt å jobbe med hele tiden, spis derfor ofte.

Det er viktig at du har mange små mål hele veien, men ikke la de ble helt urealistiske. Det er mye gøyere å se at man har gjort det litt bedre enn målet man satte seg, enn litt dårligere;). Du er på veldig god vei, bare tenk på når du snart har gått ned 35 kg, da er du halveis! Skal følge tråden din, så keep it up! Trenger du noen motiverende ord så er vi mange her til å gi deg noen;)
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #17 på: 10/03 - 2010, 16:47:35 »

Jaja kom meg no til legen for månedtlig vekt sjekk Smile Havna på 133kg!!!!!

Jeg er så sykt fornøyd Very Happy 8kg ned siden sist sjekk

Då er jeg snart hallveis Smile har tenkt å legge ut bilder når jeg nermer meg 120kg håper det synes litt bedre da.. det er sikkert meg men 32kg i minus ser jeg ikke så annerledes ut :O

Tenkte også å begynne å trene vekter i treningstudio snart.. fy flate det er kjedeligt å trene aleine..

Ellers er det å fortsette med spinning 30 min og gåing 1.5 time hver dag som jeg har gjort til no Smile noe rått å se på mens jeg spinner og god musikk i øret på gåturen så tror jeg ikke jeg blir lei med det første

Ellers takk for all ros Smile settes virkeligt pris på!

forresten; er det noen her som har peiling på Grønn Te? Er den lipton sin på Kiwi like god som den på helsekostsjappa til 80kr?

Loggført
Growmass
Småivrig
*

Vis profil
« Svar #18 på: 10/03 - 2010, 18:24:29 »

Gratulerer så langt med resultatene. Fortsett med det du gjør, det fungerer åpenbart Smile Smile
Loggført

"Results come from motivation and motivation comes from results"
ejay8400
Sporty

Ejay8400@hotmail.com
Vis profil
« Svar #19 på: 10/03 - 2010, 18:30:26 »

Gratulere med framgangen! Jeg blir å følge med på hvordan det går med deg framover. Vet godt hvordan det er å trene alene, selv om det kan være kjedelig til tider så kan man heller ha musikk på ørene

forresten; er det noen her som har peiling på Grønn Te? Er den lipton sin på Kiwi like god som den på helsekostsjappa til 80kr?

Tviler på at den på helsesjappa skal inneholde så mye annet enn den du finner i dagligvarebutikken.
Loggført

"I got something more important than courage, I got patience"
101282
Moderatorteamet

Endorfiner - kroppens eget rusmiddel

Vis profil
« Svar #20 på: 10/03 - 2010, 18:52:53 »

Gratulerer! stå på videre nå i akkurat samme stil Very Happy ikke gjør som så altfor mange andre og forandre på et opplegg som fungerer, "for å få enda bedre resultater".

Og kjør på med treningsstudio 
Loggført

Bodø SK

Store muligheter er som regel forkledd som hardt arbeid, derfor vil de fleste mennesker ikke se dem.
kxe22
Lett svett
**

Vis profil
« Svar #21 på: 10/03 - 2010, 19:35:26 »

jeg vet ikke helt hva alle de andre har gitt deg til tips men jeg vet kanskje noe som kan hjelp litt ekstra.
du kan start dagen med en eller flere kopper te og gå deg en tur før frokost.  Og det er smart å ta interval kondisjon du kan prøv Gerilja kardio ( http://www.iform.no/pub/art.php?id=23 )
spis tunfisk Wink
lykke til vidre Very Happy
« Siste redigering: 10/03 - 2010, 20:07:22 av kxe22 » Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #22 på: 30/03 - 2010, 17:12:30 »

går sykt tregt

inngikk et veddemål med noen i familien om å klare 130kg innen 30 april.. Jeg klarte det ligger på 129-130 varierer veldigt. men fy flate jeg har vert helt besatt og veid meg hver dag de siste 3 ukene blir jo helt gal hehe xD tror jeg må likvidere den vekten snart  Shocked

har sletet litt på kosthold delen og, iblant blir jeg helt besatt på noe.. for eksempel en dolly pizza.. jeg må serriøst bare ha meg en. Smile Noen idè om hvordan jeg kan slukke trangen der og då?

Månedens lekse er iallefall å ikke ingå noe veddemål med slanking.. blir bare sykt mye stress og press

Ellers har jeg det veldigt bra =D liker det jeg ser i speilet mer og mer.. selvtillitten er stigende også Smile

Neste update 12. April
Loggført
StenDA
Beryktet

Never give up!

Vis profil E-post
« Svar #23 på: 30/03 - 2010, 17:43:54 »

Kjempemessig nedgang allerede! Alt du virkelig vil kan du få til! Du er et bevis på dette allerede. Klart nedgang tar litt tid, men det er på sett og vis bra for da strammer huden seg bedre opp også mens du går ned. Når det gjelder pizzatrangen så hjelper det kanskje å spise seg mett på kjøtt og grønnsaker når du har lyst på Dolly Pizza, lysten pleier å forsvinne litt med sulten. Jeg må bare si lykke til videre, du klarer dette. Wink
Loggført

Min treningsdagbok:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,52163.0.html

"Plan your work, and work your plan" (Big George Foreman)
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #24 på: 30/03 - 2010, 18:36:37 »

Jeg er vell på jakt etter noe lettvint og godt når jeg får dilla på junk food Smile er da en kjøretur til nermeste gatekjøkken alltid har vert der som et alternativ. syns sjøl jeg har vert flink men jeg sprekker av og til. får alltid dritdårlig samvittighet etterpå når jeg sitter der med ondt i magen pga at jeg spiser for mye på en gang heh akkuratt det som gjorde at jeg ble som jeg ble der på maksvekt..

Lefse som pizzabunn var jo faktisk en sykt god ide! Skal lett testes neste gang jeg får lyst på noe godt.. når jeg tenker meg om er det vell osten og fyllet jeg egentlig har lyst på..

Har du sett noe på mozerella bunny? mener det er ganske høy på protein etc Har ikke sjekket ut jarlsberg men den er jo veldig god.

StenDA; jeg er nokk redd for at huden rundt magen vill trenge en oprasjon Neutral ser iallefall slik ut no.. Håper jeg slipper. Aner ikke hvordan noe slikt gjøres engang om jeg må ta omkostninger eller om jeg får det dekket. .  Den tid den sorg! Smile

Begynner å se stor framgang på alt no så gleder meg til å legge ut bilder om et par måneder når jeg når 120kg Smile har sotte meg 120kg som neste mål
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #25 på: 12/04 - 2010, 09:50:48 »

Endte på 130kg blank etter denne legetimen. er litt skuffa..

men ble jo litt alkohol og mye god mat no i påsken..

jeg får begynne fra start igjen!

Hei mitt navn er Konrad, jeg veier 130kg og jeg skal begynne å slanke meg!
Tenkte å gå ned 35kg Smile

No er det på fjelltur før en god frokost!

mvh Konrad
Loggført
KM3
Småivrig
*

km3@live.ca
Vis profil E-post
« Svar #26 på: 12/04 - 2010, 10:22:08 »

Vel, du har jo gått ned 11 kilo på 8 uker hvis du veier 130 kg nå. Bare å fortsette videre med den nye livstilen og ikke se på det som slanking egentlig. Nå som du har holdt på en stund er det absolutt ikke dumt å nulle ut på 130 kilo og ha som mål å ta av 35. Lykke til videre.
Loggført

"Statistics mean nothing when you get on the wrong plane"

Treningsdagbok:
http://www.iform.no/forum/index.php/topic,57475.0.html
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #27 på: 13/04 - 2010, 19:49:34 »

Ja du har helt rett KM3 Smile Jeg er ved godt mot igjen.. hadde en liten down periode men no jeg på an igjen med bra kosthold og godt med aktivitet Smile
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #28 på: 11/05 - 2010, 21:08:27 »

125 kg!

Går roligt ned no. Har ikke trent så mye som jeg gjorde i starten.. no i det siste har det bare vert 30-40 min spinning hver dag men det er vell nokk det så lenge jeg holder kostholdet på stell.

Flyttet nyligt så må finne meg en ny gå-rute Smile på forrige bosted hadde jeg den super-ruten å gå nesten hver dag, så no må jeg omstille meg litt Neutral

Ellers går det supert Smile merker det godt på jobben (har en stående jobb) at jeg ikke blir like sliten og ikke minst har ikke jeg ondt i ryggen lenger så det er fint Smile
Loggført
Konrad_Kroppsnes
Nytt medlem
*

Stupe kråke?

Vis profil
« Svar #29 på: 12/05 - 2010, 10:08:16 »

trener markløft og de 2 store gruppene øverst bak på ryggen husker ikke hva de heter. Nedtrekk og liggende roing ( på samme maskin ) så tror jeg har det dekket Smile

Har ikke trent vekter på ca2-3 uker pga flytting og en del jobbstress men skal begynne igjen no når det begynner å roe seg =)
« Siste redigering: 12/05 - 2010, 11:17:25 av Konrad_Kroppsnes » Loggført
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.421 sekunder med 17 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten