Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
Rygg: Bygg en trygg
Flere på hjemmesiden.
Siste fra treningsblogg.no
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
17/05 - 2012, 16:28:05

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
702950 innlegg i 57001 emner av 28857 medlemmer
Nyeste medlem: proger
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Helse & velvære
| |-+  Skader og smerter
| | |-+  trøtt under trening men full av energi når jeg ikke trenger.
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: trøtt under trening men full av energi når jeg ikke trenger.  (Lest 1421 ganger)
Satyrion
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 14/02 - 2010, 13:52:31 »

I det siste har jeg hatt utrolig mye energi og før jeg skal gå og trene danser jeg rundt i ungkars kåken min og er skikkelig glad, men straks jeg kommer på trening senteret som ligger 1 etasje under der jeg bor blir jeg veldig trøtt og begynner bare og gjespe. Dette gjør at jeg sliter med og fullføre en treningsløkt og orker aldri pushe meg selv. Det rare  er at senere på dagen er jeg i full fart igjen. Har testa og drikke masse kaffe under trening og det fungerer, men vet ikke hvor bra det er.

Noen som har noen trenings midler og annbefale for og bli mer våken under trening? Gikk på no-explode lenge men er blitt imune mot det nå.

Nå går jeg på mutivitaminer, ginseng, rosenrot og Dribose
« Siste redigering: 14/02 - 2010, 13:54:12 av Satyrion » Loggført
FOG
Sporty

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 14/02 - 2010, 14:27:03 »

Høres nesten ut som om du har motivasjonsproblemer???
Kanskje du skulle vurdert noen dager/uker fri...
Loggført
Raven_NoR
Lett svett
**

Vis profil
« Svar #2 på: 14/02 - 2010, 14:40:24 »

Hvis det er lenge siden jeg har trent, da føles det ut som jeg ikke har noe "trykk" i det hele tatt under treninga og da pleier og komme noen gjesp når jeg trener også.

Tror det har noe med hvor mye aktivitet man ellers er i til vanlig, pluss kosthold.
Folk som er generelt i lite aktivitet til daglig, f.eks sitter lenge med PCen, ligger lenge foran TVen, tar seg rundt med bil osv..tror jeg terskelen er mindre for å føle seg trøtt, fordi kroppen har vendt seg til et lavt aktivitetsnivå.
I motsetning til folk som gjerne jobber litt mer kroppen til daglig der kroppen vender seg til det aktivitetsnivået.

Men det med kosthold spiller jo også inn. At man generelt spiser slik at kroppen har nok energi til og gjøre det arbeidet den skal, fylle på med litt ekstra karbohydrater 1 time før trening, drikke litt vann og ta med vannflaske, eventuelt noe med sukker i som fyller opp med karbohydrater raskt, saft f.eks eller sportsdrikk..
Loggført

Min treningsdagbok

Keep moving forward
Satyrion
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 14/02 - 2010, 17:46:49 »

Jeg tror også d kan være pga jeg ikke har et trenings program. Hvor kan jeg finne  et ok gratis program?
Loggført
saftisme
Moderatorteamet

no pain no gain!

toyotamr22001@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #4 på: 15/02 - 2010, 13:41:17 »

styrkeloft.no
Loggført

- 27 år - 180cm -- 113kg
Konkurrerende utøver i styrkeløft
Godkjente stevneperser:
KB285kg   BP172,5kg   ML270kg

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,51323.msg842417.html#msg842417 bildeprofil\dagbok Smile
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.568 sekunder med 16 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten