Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
Det onde er vondt og sort, men kort
Flere på hjemmesiden.
Siste fra treningsblogg.no
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
17/05 - 2012, 16:40:13

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
702950 innlegg i 57001 emner av 28857 medlemmer
Nyeste medlem: proger
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Informasjon fra administrasjonen
| |-+  Informasjon,Tips, Ros & Ris
| | |-+  Øke muskelmasse, forbrenne fett og alkohol
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Øke muskelmasse, forbrenne fett og alkohol  (Lest 2432 ganger)
Fsk
Gjest
« på: 31/07 - 2010, 13:10:03 »

Jeg elsker å trene. Jeg spiser sunt hverdagene. Men nå som det er sommer og i helgene er det godt å være litt sosial i venners lag. Da kan det bli litt alkohol i helga. Men dette går det fint at til å gjøre. Ikke skal jeg stille i konkurranse, selv om jeg har som mål å se bra ut i kroppen. Jeg trener for muskelmasse og jeg spiser for  bevare muskelmasse og gå ned 5 kg overflødig fett. Jeg har ikke satt meg mål om å fjerne dette på 5 uker. Men 2 måneder. For jeg gidder ikke å nok en gang legge en altfor stram plan som går utover motivasjonen, og deretter igjen resultutatet. Det kan virke mot sin hensikt.

Men som i dag. Da skal jeg i festlig lag. Jeg startet dagen med en gåtur ( 40 min) før frokost. Jeg spiser litt i underkant, slik at jeg har mer å gå på til kvelden. Det er det totale inntaket som avgjør. I kveld er det reker. Visste du at reker inneholder 23 gram protein pr 100 gram. 23 %. Det er 230 gram protein pr kg. Majones er ikke min greie, den dropper jeg. Lager meg en egen dressing med kesam sitron og pepper. Litt brød skal jeg ha. Til det skal jeg ha 1 flaske rødvin. 500 kcal. Jeg drikker vin. Da 2 pils er det samme som 1 flaske vin. Med masse vann til. Klart at alkohol virker inn på forbrenningen, men faen da. Skal leve også. Og ikke minst er det en liten helsemessig gevinst med masse antioksidanter også Smile

I morgen er det lang tur med hunden i marka, før frokost. Også blir det styrketrening på kvelden med badstu. God som ny.  

Greia er. Det er fullt mulig å trene seriøst, og kose seg litt i helga. Men da må man kompensere for det. Innta litt mindre tidligere på dagen, eller aktivisere seg. Begrense skaden med  holde seg unna majones, potetgull osv. Tenke over hva man drikker.  Det går fint an å spise sunt med reker, grillmat, fisk og masse annet.

Bare planlegg litt, så lykkes du Smile

Fsk
« Siste redigering: 31/07 - 2010, 13:34:21 av Fsk » Loggført
sviske62
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 31/07 - 2010, 13:20:32 »

1 liter reker er ikke det samme som 1kg reker Razz

1liter reker betyr at rekene rommer 1L i volum

Men er fullt enig i budskapet ditt. En må jo kunne kose seg en gang i blandt Smile
Loggført
Fsk
Gjest
« Svar #2 på: 31/07 - 2010, 13:33:15 »

Det er sant, du har rett i det. Var litt rask:-)

Fint at du støtter tankegangen Smile
Loggført
RichardAugust
Småsterk

Legende

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 27/01 - 2012, 14:24:58 »

Kosen er utrolig viktig for min del! Er jeg på diett, gir kosen meg en ekstra motivasjon slik at jeg kan fortsette med dietten neste uke! Når det kommer til Alkohol drikker jeg bare 2-3 glass valgfri drikke. Merker ingen ting på treningen dagen etter Smile
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.557 sekunder med 17 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten