Hei.
Får vel omsider driste meg å dele dietten min med dere. Først litt om treningsopplegg:
Er på 8.uken på deff nå. Har ligget på 1900-2000kcal per dag i denne perioden, med spisedag på lørdager. Trener 50min cardio (kjapp gange) før frokost hver dag, samt 4splitt i studio.
Stats ved oppstart:
186cm
106,5kg
Dagens vekt: 96.0kg.
Har siste 2ukene vært småsyk, hatt ekstremt lite energi, sovet dårlig og hatt mye stress i hverdagen. Dette har resultert i tap av motivasjon, og mer slurv på dietten, spesielt siste dagene. Cravings på kveld/natt har kommet snikende! Igår kveld gikk jeg på en skikkelig smell og spiste en hel pakke med rosinboller og 2kyllingpølser i brød med rekesalat så nå må det strammes inn igjen

Skal en tur til legen etterpå for å sjekke om jeg mangler noe som gjør at jeg blir så slapp og ikke blir frisk igjen, samt se om det er noe å gjøre for søvnen. Mistenker overtrening men krysser fingerene for mangel på ett eller annet (feks jern/kalsium)
Har nå oppjustert dietten noe så jeg får i meg mer næring, noe som forhåpentligvis vil hjelpe på energinivået, samt stoppe cravings på kveld/natt. Fint om dere tar en titt og kommenterer, det være seg positivt eller negativt. Om noen kjenner seg igjen av noe av det jeg beskriver over setter jeg og pris på kommentarer på dette.
Diett, oppjustert 13.05.11:
kl 07.30
40g havregryn m/ 20g rosiner
1stk Omega3, 1stk CLA
kl 09.30
Proteinshake m/ 1dl skummet melk
kl 11.30
200g kyllingfilet m/50g fullkornpasta
m/10g vita hjertegod og grønnsaker (brokkoli, rødløk, agurk, squash, tomat, champignon)
kl 14.30
Proteinshake m/ 1dl skummet melk og 1 rått egg
kl 17.00
200g kyllingfilet m/50g fullkornpasta
m/20g lettdressing, 1stk Omega3, 1stk CLA
grønnsaker
etter trening
Proteinshake m/ 1dl skummet melk og 1 rått egg
kl 20.00
150g Seifilet m/50g ris
m/20g lettdressing. 1stk Omega3, 1stk CLA
grønnsaker
kl 22.00
200g Cottage cheese m/20g lettsyltetøy
25g Peanuttsmør <--- håper dette hjelper litt på cravings, prøves ut fom. idag.
TOTALT:
Proteiner: 271g
karbo: 123g
Fett: 65g
kcal: 2265
(har ikke regnet med kalorier i grønnsakene)
EDIT: kan legge til jeg bytter på hovedmåltidene så blir svinekjøtt, storfekjøtt eller kyllingkjøttdeig istedet for kylling og fisk avogtil, alt avhenig av hva jeg har lyst på den aktuelle dagen.