hei

har drevet med styrketrening siden feb/mars 09 nå, og fra et utgangspunkt som nylig utskrevet fra rehab, etter ulykke, 52kg kroppsvekt, og 2mnd i koma-synes jeg at det har gått overrraskende bra. på tross av påført brudd i korsrygg, løfter jeg nå 225kg mark

har satt meg 250kg som et mål, og trener nå 4*4 med 2,5kg økning pr uke. etter at jeg løftet 5.rep på 210 nylig-har det liksom gått litt i stå, derfor jeg gikk tilbake til 190kg og startet 4*4. noen meninger om dette? forrige trening var belastningen 192,5-lett. så tilbake till problemet: etter at jeg begynte øke 1rm i mark, og nådde 225, samt 2 miss på 230 og litt hercules hold-trening-har jeg fått smerter i albuene, spesielt i forbindelse med biceps. vondt å strekke ut armene, og vondere å"stramme"biceps-F.eks hantelcurl/Z-stang, er umulig

WHAT? lurer jo fælt på om det kan dreie seg om avrevet muskelfeste, eller en betennelse? gidder ikke"kaste bort"egenandel hos fastlegen-da han bare vil anbefale kiropraktorer O.lign, førøvrig det eneste han gjør

dem 3 baseøvelsene klarer jeg fint og gjennomføre med dette problemet, men det vil nok ikke gjøre tilstanden bedre. noen som kjenner til dette problemet, vet hva det dreier seg om?