Gratulerer med din første stagnasjon (Ser signaturen din og når du startet å trene)!
Nå vil du oppleve å stagnere i de fleste øvelser etter hverandre og med jevne mellomrom, og kommer til å måtte benytte deg av treningsprinsippene for å komme videre (samt selvfølgelig å endre på kosthold og hvile dersom det ikke er knall enda). Start å eksperimentere med forskjellige reps i perioder, bytt ut øvelser du stagnerer på, eller putt dem tidligere på dagen for å fokusere på akkurat det, kjør forskjellige pauser osv. En rask google på "basic training principles" eller noe sånt vil gi deg svarene du er ute etter.
Du har ikke stagnert fordi du hadde pause etter 12 ukers trening, det hadde du sannsynligvis bare godt av. Det kan også faktisk tenkes at du har stagnert fordi du har trent for hardt, dersom du har satt opp et program selv som ikke er helt ideelt. Husker mine første treningsprogram inneholdt noe sånts om 10 øvelser per dag, 7 ganger i uken. Etter et halvt år hadde jeg betennelse i skulderen og ble overtrent i beina.

Jo takk:p Skal legge de øvelsene som jeg "stagnerer" på øverst så skal jeg bytte ut litt og sånnt etterhvert, driver også og mikser litt med antall reps og set, får prøve og kjøre litt lavere sett og reps og heller bygge meg opp som goatmxx sier

Kosthold syntes jeg at jeg er ganske flink på og gjør det beste jeg kan. Får ta tipsa og teste dem ut;)
Tok Beinpress føre knebøy i dag og det var ikke heeeelt lurt:p hehehe så skjønner hva dere mener:p