Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
One single smile, on the inside
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
22/05 - 2012, 01:15:19

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703036 innlegg i 57008 emner av 28866 medlemmer
Nyeste medlem: pølsaporsgrunn
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Noen tips til mat med høyt energiinnhold?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Noen tips til mat med høyt energiinnhold?  (Lest 205 ganger)
kristineg
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 22/01 - 2012, 13:46:52 »

Prøver å gjennomføre 3 økter om dagen 6 dgr i uken, hvorav 1-2 cardio og 1-2 styrke. Lengden på styrkeøktene varierer fra 40 min. til 60 min. Cardioøktene er fra 45 min. til 75 min. Blir dessverre fort tom, og har vært nødt til å gå ned i vekt på enkelte øvelser for ikke å kunne gjennomføre teknikken riktig. P.g.a lett nedsatt leverfunksjon har jeg vært nødt til å holde meg unna for mye tilskudd. Noen tips til "kraftkost"?
Loggført
Pumpster
Lett svett
**

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 22/01 - 2012, 14:13:34 »

Hvorfor så forferdelig mye trening ?
Mer er ikke alltid bedre
Loggført
kristineg
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 22/01 - 2012, 14:19:27 »

Fryktelig glad i å trene da, vettu Wink

Har en del konkurranser (løp, ritt, athletic fitness) foran meg, så formen er nødt til å være der.
Loggført
silje82
Friskus
**

Vis profil
« Svar #3 på: 22/01 - 2012, 15:15:35 »

Nøtter har høyt kcaloriinnhold. Inneholder proteiner og sunt fett (litt avhengig av nøttetype), men lite karbohydrater. Havregrøt inneholder en del kcalorier hvis du er ute etter karbohydrater. Tørket frukt er det også en del i per 100g. Spørs litt om du trenger mat "on-the-go" eller om du har mulighet til å stå og koke hvert måltid.

Jeg vet ikke all verden om kosthold, men siden du trener så mye tror jeg det er viktig at du spiser riktig mat til riktig tidspunkt med tanke på restitusjon. Fins sikkert masse å lese om dette på nettet Smile
Loggført
saftisme
Moderatorteamet

no pain no gain!

toyotamr22001@hotmail.com
Vis profil E-post
« Svar #4 på: 22/01 - 2012, 15:25:12 »

peanøttsmør! nam nam Very Happy
Loggført

- 27 år - 180cm -- 113kg
Konkurrerende utøver i styrkeløft
Godkjente stevneperser:
KB285kg   BP172,5kg   ML270kg

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,51323.msg842417.html#msg842417 bildeprofil\dagbok Smile
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.442 sekunder med 16 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten