Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
Alle jenter er jomfru før de blir hustru
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
22/05 - 2012, 01:23:41

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703036 innlegg i 57008 emner av 28866 medlemmer
Nyeste medlem: pølsaporsgrunn
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Helse & velvære
| |-+  Skader og smerter
| | |-+  Smerter i høyre håndledd
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Smerter i høyre håndledd  (Lest 251 ganger)
LockBreaker
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 28/01 - 2012, 21:42:40 »

Hei.

Har i lengre tid slitt med smerter i høyre håndledd. Har flere ganger vært til lege, men har ikke fått noe svar på hvorfor det kan være slik eller hva jeg må gjøre for å trene det opp igjen. Har blitt henvist til fysioterapeut, men dette har jeg rett og slett ikke tid til i hverdagen.

Det hele begynte med at jeg drev hjemme og arbeidet. Slet i noen selvbinder-tau som satt litt for hardt og så slet jeg håndleddet fordervet. Smertene var ikke så markante da jeg drev med arbeidet, så jeg fortsatte bare videre med det jeg drev med og ignorerte de smertene som var, noe som antagelig var ganske dumt. Merket senere på dagen at noe ikke var som det skulle. Da jeg etterhvert gikk i gang med treningen igjen fikk jeg store problemer med å utføre øvelser som biceps-curl og benkpress. Det jeg lurer på er rett og slett på om jeg kan ha slitt sundt et leddbånd eller noe? Har noen av dere noen lignende erfaringer? Smertene sitter inne i håndleddet, litt på oversiden og blir veldig markante når jeg bøyer håndleddet i en uvant posisjon. Noen ganger kan jeg kjenne det selv når håndleddet ikke er i bruk.

Jeg er nå litt lei disse smertene fordi det hemmer meg både i hverdagen og i treningen. Får rett og slett ikke til å trene lenger da det er for vondt. Er det noen som har noen forslagt til hvordan jeg kan begynne for å trene opp igjen håndleddet? Er det noen som har hatt noen erfaringer med likedan, langvarige smerter i håndledd?

Mvh
LockBreaker
Loggført
Dorull
Sporty

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 28/01 - 2012, 22:24:50 »

ta deg en tur på ultralyd. Jeg fikk en del smerter etter en skade på jobben å det viste seg å være rift i leddbåndet.
Loggført
RichardAugust
Småsterk

Legende

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 29/01 - 2012, 09:26:39 »

ville også tatt en tur på ultra lyd, men får du smerter helt plutselig?
« Siste redigering: 29/01 - 2012, 09:28:27 av RichardAugust » Loggført

LockBreaker
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #3 på: 29/01 - 2012, 10:06:44 »

Får vel ta meg en tur til legen igjen da.

Får noen ganger smerter helt plutselig. En slags stikkende følelse, som ligner noe på de smertene som kommer når jeg bøyer håndleddet i forbindelse med forsøk på trening eller arbeid. De er ikke riktig så markante, men nok til at jeg legger merke til dem.

Mange takk for svar forresten.
Loggført
RichardAugust
Småsterk

Legende

Vis profil E-post
« Svar #4 på: 29/01 - 2012, 10:23:15 »

Får vel ta meg en tur til legen igjen da.

Får noen ganger smerter helt plutselig. En slags stikkende følelse, som ligner noe på de smertene som kommer når jeg bøyer håndleddet i forbindelse med forsøk på trening eller arbeid. De er ikke riktig så markante, men nok til at jeg legger merke til dem.

Mange takk for svar forresten.
Dette høres ikke bra ut... bare til å ta det helt med ro, ville ikke belastet hånden noe særlig. ikke noe problem Smile håper du får en hyggelig tid her på iform.no
Loggført

LockBreaker
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #5 på: 09/02 - 2012, 12:27:29 »

Det er ikke tilfeldigvis noen som vet om noen gode håndleddsstøtter og hvor jeg kan få tak i dette?
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.513 sekunder med 17 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten