Ang. kosthodet blir det nevnt at du bør holde deg til sunne matvarer, dette er helt nødvendig for å kunne få det resultatet du ønsker!
Spis mye salater med kylling, fullkornris, fisk osv. da snakker vi good shape til sommeren!

Når det gjelder denne badevekten kan dette virke veldig forvirrende for noen, for dersom du trener vekter og kardio, vil du øke i muskler samtidig som du redusere fett %, noe som igjen gjør at vekten kan stå stille, gå opp eller gå ned.
Så vær litt obs på det, og ikke bli skuffet dersom det skulle stå stille en periode

Derfor er det beste redskapet som oftest speilet på badet!
Jeg vil anbefale deg å starte litt rolig, men du kan nok fint trene vekter 3 ganger i uken og jogge 2 ganger så lenge du får i deg nok sunn mat.
Dessverre så har veldig mange som ønsker en redusert fett prosent fått en oppfatning av at det kun er kardio som gjelder, men det er ingenting som slår en god kombinasjon av vektløfting og kardio. Så jeg anbefaler at du legger ikke minst like mye vekt på vektløfting som på kardio.
La oss si du trener slik:
Mandag: Vekter
Tirsdag Kardio
Onsdag: Fri
Torsdag: Vekter
Fredag: Kardio
Lørdag: Vekter
Søndag: Fri
Skal jeg anbefale noe annet er det jo ihvertfall fra min erfaring, idrett i kombinasjon med vekter som er det aller beste! f.eks kampsport/svømming osv.
Legg gjerne igjen en post om noen mnd så vi får se din fremgang