Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
Du kan prøve alt du ve, det ekje alt du kan få te
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
22/05 - 2012, 01:34:08

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703036 innlegg i 57008 emner av 28866 medlemmer
Nyeste medlem: pølsaporsgrunn
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Miste fett øke i muskler
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Miste fett øke i muskler  (Lest 206 ganger)
Tunfisk
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 30/01 - 2012, 21:01:46 »

Hey! Har nå kommet til den endelige realisjonen om at vekten som jeg var så fornøyd med å ha fått etter byggingen min har blitt mer fett enn muskler. Så jeg bestemte meg for å sette opp en diett mens jeg fortsetter treningen, men nå med mer løpe dager i uken.

Dette viste seg å være en litt vanskeligere oppgave enn det burde vært siden jeg da er i militæret og middagen er annerledes hver eneste dag. Men selv om middagen er den samme så blir det også tilbudt brød ved siden av, så du kommer til å se at jeg har satt opp spise planen ganske mye etter det.

Dette er det jeg har kommet fram til etter et par timer på velferden her på basen.
Var veldig vanskelig å finne ut hva slags brød messen kjøpte inn men fant etter et lite søk at det var ca 73 kcal (korrekter meg gjerne på det) brødskiven.

Frokost:
Havregrøt med vann: 205 kcal 7,2 g protein+banan: 83.0 kcal 1.1 g protein+shake: 120 kcal 24g
Frokost=408 kcal 32,3 protein

Mellommåltid:
1 skive (73 kcal) med 150 cottage cheese 144 kcal 19,05 protein
Mellom: 217 kcal 19,05g protein

Lunsj: 1,5 makrell i tomat boks+ 4 brødskiver=  27,2 protein
Lunsj: 716 kcal 20,4 g protein

Middag: Alternativ middag: 5 brødskiver med 2 bokser makrell i tomat: 931
Middag: 931 kcal 27,2g protein

Trenings shake: 120 kcal 24g protein+banan 83 kcal
203 kcal 24g protein

Kveldsmat: 300g cottage cheese 288 kcal 38,1 + 2 brødskive 146
Proteinshake 120 kcal 24g protein

Kveldsmat: 554 kcal 62,1g protein
Total= 3029 kcal 185,05 g protein   

Er 185 ca 80 kg og vil gjerne bygge litt muskler mens jeg mister fett.
Har sikkert bommet ganske greit på mye, men er min første spise plan.
P.S jeg vet det er en del shakes, men jeg fant bare ikke ut noe jeg kunne bytte de ut med som ga like mye proteiner og like få kalorier.

Takker for tips!

Loggført
RichardAugust
Småsterk

Legende

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 30/01 - 2012, 21:33:50 »

Er ikke så gale egentlig for å være den første spise planen du lager Smile
Men jeg vill anbefale deg å bruke lørdagen eventuelt på å handle også bruker du søndagen til å koke mat (Kjøtt, fisk, ris, pastapotet, grønnsaker osv..) også pakker du de ned til uken som kommer, slik jeg gjør det. Mye lettere, også slipper du å drikke shakes hele tiden

Er vell kanskje ikke så lett å kjøpe + koke mat når du er i militæret, men da bør du prøve og ta matte kjøtt på tallerken eventuelt også tar du var på det. Vet ikke helt hva som er låv i militæret, men ja. Vær forberedt mens du er på diett!
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.715 sekunder med 16 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten