Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Treningsblogg.no

Anbefalte blogger:
Tjukken på kur -Nerfherders blogg om å være på evig kur…

Oppheim har nå noe ledig tid og kan dermed påta seg personlig veiledning i form av vurdering/gjennomgang av treningsopplegg og/eller utarbeidelse av personlig tilpassede treningsopplegg. Send forespørsel til oppheim@trim.no

Ord fra hjemmesiden
Give me a gin and tonic, my pain is cronic
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
22/05 - 2012, 01:39:55

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703036 innlegg i 57008 emner av 28866 medlemmer
Nyeste medlem: pølsaporsgrunn
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Trening
| |-+  Nybegynnerforum
| | |-+  hjelp til mitt mat oppsett
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: hjelp til mitt mat oppsett  (Lest 141 ganger)
zenox8802
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 01/02 - 2012, 13:40:00 »

Frokost: tre brødskiver, Big Mass, Kreatin Monohydrat, Super Omega 3-6-9
30min før trening Kreatin Monohydrat, Carbo Fuel
Etter trening: Cell Max + nøtter
Mellommåltid: Big Mass + 1 stk frukt
Middag: Super Omega 3-6-9 + proteinrik middag: (kjøtt, fisk, fugl, egg)
to timer senere: 2-3 stk brød/knekkebrød med kjøttpålegg
Mellommåltid: Big Mass
Kvelds:, Kreatin Monohydrat, Super Omega 3-6-9, havregryn

jeg øker i vekt og dette hjelper, jeg veier ca 73kg og er 187 høy, men jeg skulle gjerne fått bort magefettet slik at magemusklene syns, hva burde jeg gjøre?
Loggført
RichardAugust
Småsterk

Legende

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 01/02 - 2012, 13:47:05 »

Hei! en enekel beggynelse er å holde seg til de rette mat-varene, også seinere ta det til det neste nivået (balanserete måltider/måltids plan + div...) Her er en liten liste over mat-varer hvis du skal bygge eller ta av : http://www.whfoods.com/foodstoc.php
« Siste redigering: 01/02 - 2012, 13:51:34 av RichardAugust » Loggført

RichardAugust
Småsterk

Legende

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 01/02 - 2012, 13:50:43 »

Men ellers så ser deg greit ut! Ikke drikk for mye proteinshakere/gainere. Ville heller spiser mer kjøtt/fisk. Gode proteinkilder!
Loggført

zenox8802
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 01/02 - 2012, 14:12:41 »

men åssen fjerne magefettet?
Loggført
Sherdog
Sporty

Yeeaapp!

Vis profil
« Svar #4 på: 01/02 - 2012, 15:34:59 »

Det første du må ta tak i her er å begynne å spise mere sunn mat Smile Ikke drikke masse kosttilskudd hele døgnet..Du hører det i ordet, det skal være et tilskudd og ikke hoved delen i et måltid.
Begynn å spise sunn mat, det er det absolutt første jeg kan råde deg til Smile

Når det gjelder dette med magefettet, så må du innta mindre mat enn du forbruker i løpet av dagen, slik at kroppen begynner å ta energi fra magefettet og ikke fra maten som puttes ned i magen.
Med en god kombinasjon av vektløfting, jogging og et sunt kosthold, vil dette gå relativt fort.

Carbofuel og gainer er som oftest ikke en god løsning til å redusere fett..Disse inneholder enormt mye kalorier og bør KUN benyttes under eller rett etter trening mener nå jeg..Personlig ville jeg kuttet dem helt ut!

Jeg har aldri brukt noe gainer/carbofuel for å få ekstra energi, men kan fremdeles gi 110% på de fleste treninger Smile

Tipper at dersom du fjerner eller halverer bruken av tilskudd, så kan dette være nok til å redusere fett % din..
Loggført

I don't say goodbye to the set before the pain say hello!
RichardAugust
Småsterk

Legende

Vis profil E-post
« Svar #5 på: 01/02 - 2012, 16:27:01 »

men åssen fjerne magefettet?
Kan anbefale deg å endre på kostholde, samt å trene knall hard styrke trening å kardio. Funker utrolig efektivt! Da får du vett mage fette, men om du vil ha six-pack, må du virkelig ville det.
Loggført

Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.466 sekunder med 16 spørringer.
Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten