Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
30/07 - 2014, 22:46:49

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
704336 innlegg i 57898 emner av 30175 medlemmer
Nyeste medlem: Sadd1962
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Artikler
| |-+  Iform.no
| | |-+  Hva vil DU lese mer av på iform.no?
« forrige neste »
Sider: 1 2 [3] 4 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hva vil DU lese mer av på iform.no?  (Lest 21950 ganger)
Tindron
Gjest
« Svar #30 på: 14/12 - 2007, 23:26:28 »

Kunne tenkt meg en del artikler om "natural bodybuilding". Veldig motiverende å se hvor hardt de jobber.
Godt forslag. Det har jo akkurat vært en stor natural bodybuildingkonk i Hellas, der det var en norsk deltager.

Støtter den!

Noen som har navn på denne naturlige byggeren da?

Yilmaz Dusunceli. Han bor i Kristiansund, hjembyen min, og har vært med i bl.a. Oslo GP for Harald's Gym.
www.naturalolympia2007.com Hvis du klikker deg inn på profiler, så vil du komme fram til han.
Yilmaz er en veldig trivelig kar, og kommer opprinnelig fra Tyrkia.
Loggført
ironmad
Styrkeløfter

Vis profil E-post
« Svar #31 på: 15/12 - 2007, 13:58:54 »

vil lese om mer Natural Bodybuilding

http://www.bodybuilding.com/fun/insidethelife0.htm
Loggført

Escanito
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #32 på: 15/12 - 2007, 15:23:34 »

vil lese om mer Natural Bodybuilding

http://www.bodybuilding.com/fun/insidethelife0.htm
Interessant
Loggført
Stifler1
Småsterk

Trening tar tid, vær tålmodig!

Vis profil
« Svar #33 på: 15/12 - 2007, 15:50:07 »

Kampsport.. vet ikke om iform har kampsport som tema i det hele tatt, men du blir jo i form av å drive me kampsport for det er jo en veldig god treningsmetode som kanskje flere vil benytte seg av. Tror at 2-3 artikkler om dette hadde vert hjelpende.

men uansett så ville jeg likt veldig å fått lest litt mer om det! veldig intresant tema som sikkert flere liker.
Hadde vert veldig bra hadde iform fått til dette Smile
Loggført

Training! It`s a Lifestyle!

Min bildeprofil: http://www.iform.no/forum/index.php/topic,50505.0.html

BLOOD AND GUTS THE ULTIMATE APPROACH TO BUILDING MAXIMUM MUSCLE MASS
Randy
Moderatorteamet

Nothing worth having comes easy!

Vis profil
« Svar #34 på: 15/12 - 2007, 15:52:30 »

Kampsport.. vet ikke om iform har kampsport som tema i det hele tatt, men du blir jo i form av å drive me kampsport for det er jo en veldig god treningsmetode som kanskje flere vil benytte seg av. Tror at 2-3 artikkler om dette hadde vert hjelpende.

men uansett så ville jeg likt veldig å fått lest litt mer om det! veldig intresant tema som sikkert flere liker.
Hadde vert veldig bra hadde iform fått til dette Smile

Går du inn på annen sport så har de ett under fora som heter Kampsport Wink
Ikke mange av oss som skriver der, men er da noen Very Happy
Loggført

Mvh Randy
Stifler1
Småsterk

Trening tar tid, vær tålmodig!

Vis profil
« Svar #35 på: 16/12 - 2007, 22:19:41 »

ja har fått med meg det.. har skrevet litt der selv! Smile
men 1 artikkel eller 2 om dette hadde også hvert greit azz! Smile
Loggført

Training! It`s a Lifestyle!

Min bildeprofil: http://www.iform.no/forum/index.php/topic,50505.0.html

BLOOD AND GUTS THE ULTIMATE APPROACH TO BUILDING MAXIMUM MUSCLE MASS
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #36 på: 16/12 - 2007, 22:21:46 »

ja har fått med meg det.. har skrevet litt der selv! Smile
men 1 artikkel eller 2 om dette hadde også hvert greit azz! Smile

Legger meg på den Very Happy!!
Loggført

Mvh Randy
Maja23
Gjest
« Svar #37 på: 17/12 - 2007, 17:48:16 »

Synes Iform.no er en utrolig bra side jeg... Klappe   men syntes kanskje det kunne vært litt oftere oppdatering av siden. Det er noen ganger det samme tingene/emnene på forsiden over en mnd og lenger... og litt utbytting av profilene(intervjuene), det er kjempespennende og lese om dem, hvordan de gjør ting osv..

utenom det, hands up for iform Very Happy!
Loggført
Geir Tverdal
Redaktør iform.no

bicepsxl@online.no
Vis profil WWW E-post
« Svar #38 på: 19/12 - 2007, 12:43:13 »

Synes Iform.no er en utrolig bra side jeg... Klappe   men syntes kanskje det kunne vært litt oftere oppdatering av siden. Det er noen ganger det samme tingene/emnene på forsiden over en mnd og lenger... og litt utbytting av profilene(intervjuene), det er kjempespennende og lese om dem, hvordan de gjør ting osv..

utenom det, hands up for iform Very Happy!

Hei, vi oppdaterer flere ganger om dagen på enkelte ting - se her hvordan vi oppdaterer http://www.iform.no/pub/art.php?id=847
Loggført

beefcake
Moderatorteamet

Vis profil E-post
« Svar #39 på: 19/12 - 2007, 13:03:38 »

Hva med en utfyllende artikkel om forskjellige kosttilskudd? Det er mye uvitenhet rundt dette, og en gjenganger her i forumet er jo spørsmål om hvordan det ene eller det andre funker, og så følger det alltid en LANG diskusjon på om det funker eller ikke. Kunne vært fint å ha en god artikkel på norsk her å henvise folk til Smile

Problemet med en slik artikkel er imidlertid at det for de aller fleste tilskudd som regel ikke finnes nok klare bevis på at de har tilskrevet effekt, og veldig mye av forskningen på området – og tolkningen av denne – er farget av økonomiske interesser.

Så en slik artikkel skrevet med litt kildekritikk vil altså ikke kunne si så veldig mye. Smile

Derfor var nok ønsket til først nevnte at det som er forsket frem per dagsdato skal legges ut hær på iform. Videre er det å gå vel langt å si at de fleste forskere er farget av økonomiske intersser, det er vel drøyt å si at de driver med uetiks forskning? Det samme vil det være om en legger ut forskning som kommet frem fordi egeninteressen har styrt hele prosessen. Saken er vel at en ønkser at den forskning, og vitenskap som er kommet frem per dagsdato av ortdentlig og nøytral forskning skal legges frem.

Det er greit at en stiller seg kritisk til kildene..Derfor må de som legger ut slike artikler som etterspøres kankje ha litt kunnskap om hvordan de skal finne relevante US.

Er enig i at jeg savner en mer "oversiktlig" informasjon over tilskuddene.

Que? Hvor sier jeg at "de fleste forskere er farget av økonomiske intersser"? Les nå hva jeg skrev en gang til er du snill:

Problemet med en slik artikkel er imidlertid at det for de aller fleste tilskudd som regel ikke finnes nok klare bevis på at de har tilskrevet effekt, og veldig mye av forskningen på området – og tolkningen av denne – er farget av økonomiske interesser.

Så en slik artikkel skrevet med litt kildekritikk vil altså ikke kunne si så veldig mye. Smile
Loggført
Gluteus Maximus 7
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #40 på: 08/03 - 2008, 10:22:54 »

Hello, mitt første innlegg Smile

Vil begynne me litt ros til iform.no  Cool Dere har mange gode artikkler og tips som motiverer meg med å trene mye. Også mye god rettledning til både treningstips og kosthold:)

Men, når jeg satt å leste om "bygg triceps" fikk jeg en liten ide'.

Fordi på det treningsstudioet som jeg trener på ligger det noen bøker/hefter om treningsmetoder. Det jeg synes er så bra med dem, er at det står og viser navn på hvilke muskler vi trener. Og det er ganske nøyaktige bilder og latinske navn. Kanskje der i ifrorm.no vet hvilken slags bok jeg snakker om?

Det jeg da lurte på, var om dere ikke kunne lagt inn slike bilder/med navn på musklene vi trener, i artikklene ?
Dette vil jo også gi oss litt kunnskap om hva vi trener, litt mer nøyaktig Laughing

Feks: På triceps
--> Trene i tauer
--> Viser dere hvor på muskelen vi trener
--> Navn på muskler rundt osv.....

Håper på svar og at dette er god kritikk (ikke mas) Smile
Loggført
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #41 på: 08/03 - 2008, 10:36:54 »

Litt mer om kosthold Smile Syntes dere er ganske flinke på det med mange artikler, men kunne ønske det var mer Very Happy er så morsomt å lese om  Razz 
Loggført

Mvh Randy
bulkern
Småsterk

Vis profil
« Svar #42 på: 08/03 - 2008, 10:47:29 »

flere forskningsartikler, mer om bygging, både treningsmetodikk og kosthold og tilskudd etc
Loggført
rono
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #43 på: 07/12 - 2008, 07:33:14 »

Profiler..
men - kansje nokle utenfor idretsgrenen.
Tror så og si alle profiler...nesten trener og spiser det samme, ex.
Så -hvorfor ikke interviewe idrettsfolk fra andre idretsgrene - som kan motivere oss og kansje gi andre perspektiver:
-professionelle fotball/handballspillere
-andreas torkildsen- spydkaster
-fysioterapeuten på...toppidrettsentret...
-Ernæringsekspert på topp idrettsenteret.
og spørre alle de om...netop trening ifb styrketrening og kost.
Hvordan blir de sterkere(hurtigere/bedre spenst) samtidig med at de ikke må ta på i kg?
-hvordan beholder de lave fett%?.
-hvile contra trening..

??
Loggført
rono
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #44 på: 07/12 - 2008, 07:42:11 »

psykologi...og motivasjon.

-Hur beholder man motivasjon...endringer i livsstil...når man er inne i tung periode osv.

Det er vist en stor del av idretten...netop at kunne prestere og motiver sig...over tid og i hverdagen.
Så -flere artikler om..psykologi-coahing-de som lykkes endre livsstil-hur gjorde de?
-om du skal oppnå resultater-stoppe røyke-tabe dig fra 150 kg eller de siste 2-4 fett%...hvor finner dere/de motivasjon??
Loggført
Sider: 1 2 [3] 4 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.103 sekunder med 19 spørringer.