Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
29/11 - 2014, 08:57:04

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
825915 innlegg i 57991 emner av 30491 medlemmer
Nyeste medlem: fand6a
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Helse & velvære
| |-+  Skader og smerter
| | |-+  Tips til trening med låsning i Ryggen?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Tips til trening med låsning i Ryggen?  (Lest 3484 ganger)
Klash
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 13/03 - 2010, 16:13:24 »

Hei, fant for liten stund tilbake ut at jeg har en låsning i ryggen. Dette medfører at nederste delen av ryggsøylen er stiv og beveger seg ikke i harmoni med resten. Jeg er under behandlig for dette hos en kiropraktor. Det hun i korte ord sa, var at jeg skulle belaste ryggen minst mulig. Jeg kjente og at låsningen oppstod og når jeg var ute og jogget, og ble bedt om å holde meg unna dette i behandlings perioden.

Så jeg kan ikke belaste ryggen for mye under trening med vekter, ei heller jogge.
Det jeg er ute etter er et overkrops program jeg kan trene 4 dager i uken, som tar veldig hensyn til ryggen. Med øvelser som er snille mot ryggsøylen.

Har prøvd å søke litt rundt, uten å være så heldig at jeg har funnet noe resultat. Grunnen til at jeg søker et overkropps program og ikke helkropps er at beine mine rett og slett er langt foran overkroppen i utvikling og er ganske solide.

Takker for all hjelp som er mulig å få.
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.045 sekunder med 18 spørringer.