Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
26/10 - 2014, 04:08:39

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703682 innlegg i 57904 emner av 30323 medlemmer
Nyeste medlem: lfnas179
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Medlemmenes sider
| |-+  Slanke/ Deffebilder
| | |-+  Dorull back to shape! Nye bilder 16/7-2012
« forrige neste »
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Dorull back to shape! Nye bilder 16/7-2012  (Lest 40901 ganger)
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #195 på: 15/06 - 2012, 12:03:01 »

Håper det Smile var på 91.0 i går men i dag spratt den opp til 91.4...ikke krise selvfølgelig men er så kjedelig når man hadde håpet å komme under 91 i dag =P men kan skylde meg selv når jeg ikke orka å trene no særlig. Kondisjonstreningen kunne vært bedre også, har ikke vært så inntens som jeg burde ha =/

MMA har jeg trent både her og der. Trent en del privat, Tiger Muay thai & mma i thailand og vært innom TS Tønsberg. Nå blir det TK Tønsberg bokseklubb med litt innlagte brytetreninger og rulle litt på matta Smile
Loggført
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #196 på: 29/06 - 2012, 15:01:37 »

Vekten ligger ganske stabilt på 91-91.5 virker det som =/ damnit! bare noen få kilo igjen for svarte! =P kommer vel noen bilder av sessongformen så langt
Loggført
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #197 på: 11/07 - 2012, 18:54:05 »

Argh!!

Vekten stoppet på 90kg på fredag, gikk naturligvis opp litt i helgen og i dag sto vekten faen meg på 90 blank igjen!! skal det være helt umulig å komme seg under 90 her eller! =P

håper vekten dupper under 90 til i morra da men av erfaring så går jeg helt sikkert opp litt i morra hehe. Men skal jobbe hele helgen å da går jeg godt over 1 mil på jobben hver dag iført varme klær og skuddsikkervest som ikke akkurat puster! å da blir det heller ikke mye utskeielser i helgen så håper jeg klarer det til over helgen hvertfall! =P

forøvrig så hadde jeg en bra rygg dag i dag og biceps. Kan faktisk se blodårene på bicepsen gjennom skjorta nå så da må jeg si meg fornøyd! noe harry ting å være fornøyd over kanskje men jeg er fornøyd =P
Loggført
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #198 på: 14/07 - 2012, 18:30:36 »

i dag sto vekten på 89.5kg! yayyy endelig klart å komme under 90! men er i stoort kaloriunderskudd så jeg må holde på en stund før jeg kan klare å stabilisere meg under 90. Spiser jeg litt ekstra så tipper jeg jo over med en gang hehe. prøve å ligge stabilt på 85-87 er vel målet akkurat nå. Så heller bygge meg større.

Loggført
RoBeRt0
Beryktet

ongorong@msn.com
Vis profil
« Svar #199 på: 16/07 - 2012, 00:00:36 »

Hey ! Bra fremgang på deg Smile

Hvordan ser kostholdet ut om dagen ? Ser ut som du har en grei fettprosent, hvorfor vil du ned på 85 FØR du bygger ? vektklasse i mma eller ?
Loggført

Food makes me happy... Therefore i eat tuna

Stay clean !
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #200 på: 16/07 - 2012, 14:14:02 »

Takktakk =)

Kostholdet er muligens ikke det beste men jeg går ned, har nok energi til trening og jobb så det funker greit =P

typisk dag kan være noe slikt

frokost: par brødskiver og melk
lunsj: en stor salat med skinke og fetaost pluss ett grovt rundstykke
Før trening: Neurocore (siden jack3d er blitt ulovlig i Sverige også)
Proteinshake etter trening
Middag: kjøtt og grønnsaker.

thats it igrunn. funker enn så lenge så da. Spiser ikke etter klokka 8 om kvelden vanligvis.

tja er ikke bare vektklasse jeg tenker på men det er en av grunnene. Om jeg skal starte å konkurrere i mma så vil jeg ned på den vekten uansett. Men jeg vil ned mest mulig i fett % og ligge stabilt på 85-87 før jeg tenker på å bygge mest mulig. Da føler jeg at jeg har mer kontroll på hva vekten jeg går opp er og at jeg slipper eventuelt å gjøre så drastiske tiltak når jeg skal ned i fett % etter å ha gått opp i masse, noe som man må regne med uansett når man skal bygge.  

Loggført
Randy
Moderatorteamet

Nothing worth having comes easy!

Vis profil
« Svar #201 på: 16/07 - 2012, 14:31:50 »

Hvor trener du MMA? Om det ikke er for privat å spørre om Smile
Loggført

Mvh Randy
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #202 på: 16/07 - 2012, 18:19:55 »

Trent mma litt over alt. Trent privat med aktive utøvere, Tiger muay thai phuket, TS tønsberg var jeg innom men ble for sene kvelder. Skal etter ferien trene boksing hos TB bokseklubb og rulle på matta etter fellestreningene.

i tillegg har jeg trent nanbudo i nesten 3 år, kickboxing 2 år, freefight 1 år, mma av og på, thaiboxing og litt div.

legger ved bilde av meg første gang når jeg startet og frem til nå. Flaut å se bildene å tenke hvor god form jeg vanligvis var i. Når jeg var yngre var jeg ekstremt godt trent, kondisjon på toppnivå. Høyt nivå på skøyter, ble invitert på opptak til kretslaget til friidrett sprint pga 60m tidene mine og aldri har løpt aktivt sprint før. åsså ser jeg på det første bildet å gremmes. På den tiden trente jeg likevel, men løftet bare tungt for harde livet men ga faen i kosthold, kondisjon og festet mye. uffameg ikke bra =P Har fortsatt en del å gjøre men føler jeg er på god vei hvertfall.

Første bildet tatt 5 januar 2011 108.4kg

Bildet tatt 16 juli 2012 ca 90kg etter helgen (89 på fredagen)

Målet mitt er å se ut som en fighter og fungere som en fighter Smile
Loggført
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #203 på: 18/07 - 2012, 16:29:42 »

Formen er bemerkelsesverdig bra selv med så lite kaloriinntak pr dag Smile Nå er også Neurocore blitt ulovlig i Sverige og alle andre produkter med geranium Sad men er blitt annbefalt DS Craze, noen som har prøvd denne?

Blir en del trening alene om dagen men det funker Smile tapt meg litt i benken ettersom det ikke har vært noe hovedfokus på lenge. Trener nå med 110-115kg mot 120-125kg før, men etter sommeren så håper jeg å kunne øke en del. Satser på å gå fra 160 max til 170-180 før nyttår håper jeg hvertfall!

Vekten lå i dag på 89.5 som er ganske greit hittil Smile
Loggført
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #204 på: 18/07 - 2012, 20:39:18 »

Kjempe bra fremgang Smile

Jeg veit akkurat hva du mente, brøyt på relativt høyt nivå selv når jeg var ung. Var konstant i toppform, men etter en skade som satt meg ut av trening i ett års tid så forfalt kroppen og fettprosenten skøyt i været. Tar for første gang tak i det siden den gang nå. Planlegger å få i gang en MMA fight i begynnelsen av 2013 om jeg klarer å holde meg skadefri.

Hørt mye bra om tiger muay thai i phuket. Sett mange "montages" derfra fra folk som har trent og har ikke hørt noe negativt. Var det en god erfaring eller er det noe du kunne klart deg uten føler du? Trenger en god del mer standup trening selv da jeg har min hoved erfaring fra bryting og grappling.
Loggført

Mvh Randy
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #205 på: 19/07 - 2012, 16:38:27 »

Tiger Muay Thai turen er vel noe av det beste jeg har opplevd i hele mitt liv! jeg dro alene og var der i 5 uker. Går ikke en dag hvor jeg ikke tenker på å dra tilbake igjen og når tid og penger strekker til så skal jeg garantert gjøre det.

Man blir kjent med utrolige mennesker fra hele verden som har de samme interesser. Møtte folk fra Australia til USA, Danmark til Jamaica Smile

Utrolig bra sammhold når man først blir kjent med folk, treningen er knallhard og de kjører deg akkurat så hardt du vil. Vil du trene fitness så får du det, vil du trene thaiboxing knallhardt så får du det. MMA treningen der er veldig bra, Thaiboxingen er i verdensklasse.

Thailand er forøvrig himmel på jord. Maten er så fersk og god at ingenting vil smake det samme lenger når du kommer hjem. Frukten er 10 ganger bedre, prisene er en brøkdel. Har du muligheten så for guds skyld bare dra Smile
Loggført
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #206 på: 19/07 - 2012, 20:25:53 »

Har vært i thailand før, men det begynner å bli noen år siden nå. Har lenge tenkt å slå to fluer i en smekk og kjøre på med en skikkelig training camp når man først er i paradis Smile Satse på å spare til neste sommer kanskje. Er det noe spesiell ventetid der eller er det bare å melde seg på og drA?
Loggført

Mvh Randy
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #207 på: 19/07 - 2012, 21:52:42 »

Ingenting å lure på i tilfelle Smile treningen er superb.

Bare å maile dem via hjemmesiden dems. De kan også ordne booking på hotell for deg. Si ifra når du kommer, når du vil trene fra og til og hvor du vil bo Smile ingen ventetid.
Loggført
Randy
Moderatorteamet

Vis profil
« Svar #208 på: 20/07 - 2012, 08:07:22 »

Nice Smile

Takk for svar Very Happy
Loggført

Mvh Randy
Dorull
Småsterk

Vis profil E-post
« Svar #209 på: 20/07 - 2012, 15:30:36 »

Bare hyggelig =) bare å spørre om noe om det er noe du lurer på.

Vekten lå i dag på 88.8kg! yayy =) ikke så langt igjen nå. Kan hvertfall se lys i enden av tunnelen heldigvis =P

Går vel opp en del i helgen siden det er tapas fest men får jobbe hardt igjen på mandag =)
Loggført
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.079 sekunder med 19 spørringer.