Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
18/04 - 2014, 01:50:25

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
704268 innlegg i 57882 emner av 30113 medlemmer
Nyeste medlem: cftyujm
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Slanking
| |-+  Slankevenn
| | |-+  Slankevenn i Oslo:)
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Slankevenn i Oslo:)  (Lest 1346 ganger)
iKent
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 10/01 - 2011, 06:29:06 »

Hei. Jeg er en gutt på 19, snart 20 år, student i Oslo, som har tenkt seg ned noen kilo. Per dags dato har jeg en vekt på ca 105 kilo, og det vil vi bli kvitt! Jeg er seriøs om å starte å gå ned i vekt og minske fettprosenten min. Av hjelpemiddler tenker jeg å benytte meg av VG's Vektklubb, og jeg vil gjerne ha en slankevenn i oslo som kunne tenke seg å bli med ut å trene. Da tenker jeg på å ta turer ute, ting ute, som ikke koster skjorta på helsestudioer. Vi har en skjønn natur her i norge, og i oslo er den ikke langt unna! Dersom du er intressert i å bli med ned i vekt, er du velkommen til å kontakte meg, så kan vi være fler om det, og det kan være enklere å gå ned med hverandres motivasjon!

Du må ikke være med ut å trene, det kan hjelpe å bare ha en og snakke med og dele erfaringer med Smile legg meg gjerne til på MSN/ send email:) Er intressert i begge deler!

Kontakt meg gjerne på PM
MVH. Kent.
« Siste redigering: 12/01 - 2011, 22:17:15 av iKent » Loggført
youngfitness
Gjest
« Svar #1 på: 12/03 - 2011, 13:37:03 »

Hei, jeg er en jente på 16, skal ned 10kg.
Vet ikke om jeg er litt for ung for å evt snakke med, men jeg har mye erfaring med kosthold og trening.
Kunne vært fint, å avtale å f.eks fortelle hvandre hvor mye vi har gått ned i vekt osv en gang eller flere i uken.
Jeg trener i oslo, bor i nittedal.
Men ja, trener på bjerek/årvoll eller carl berner.

Jeg er i hvertfall her, så kan du tenker over det Smile

Mvh Camilla
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.091 sekunder med 18 spørringer.