Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
23/09 - 2014, 05:50:18

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703653 innlegg i 57896 emner av 30213 medlemmer
Nyeste medlem: Daniel84
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  Er det nødvendig med shakes?
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Er det nødvendig med shakes?  (Lest 504 ganger)
mongochris
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 20/06 - 2012, 16:12:50 »

Heisann!

Jeg lurer på om det er nødvendig å kjøpe proteinpulver?

Han jeg trener med tar pulver som inneholder proteiner og karbohydrater og tar i tillegg kreatin. Er det nødvendig å kjøpe proteinpulver og eventuelt kreatin?

En annen kompis sa at jeg bare burde droppe shakes og heller fokusere på å spise sundt i stedet, men kreatin er noe jeg vurderer å ta for å øke i volum kjapt(og proteinshakes hvis dere finner det nødvendig).

Hva sier dere erfarne treningsnarkomaner? Smile

Jeg veier nå 64 kg og vil prøve å ligge meg på 75-80 kg.
Kan jeg komme opp i 75-80 kg uten shakes?

Vil helst unngå å bli "avhengig" av å drikke proteinshakes og carbs for å øke i vekt da det koster en formue i lengden.

Takk for svar!

EDIT:

Kanskje denne gaineren kan være bra?

http://www.proteinfabrikken.no/default/Vektøkning/Big-Mass/Big-Mass-Gainer-1000g-Jordbær-Proteinfabrikken-11138-p0000001841.aspx
Loggført
Randy
Moderatorteamet

Nothing worth having comes easy!

Vis profil
« Svar #1 på: 21/06 - 2012, 11:32:45 »

Du trenger IKKE shakes. Fokuser heller på og spis sunt og masse om du vil øke i vekt.
Dette er kosttilskudd, bemerk ordet tilskudd. Kreatin er ikke noe vidunder middel som får deg til å øke muskelmassen mye fortere enn ett sunt kosthold ville gjort.

Fokuser på ett bra kosthold og fornuftig trening og du vil nå målet ditt raskere enn du ville trodd.
Loggført

Mvh Randy
shabby
Beryktet

Aspirerende bodybuilder

Vis profil
« Svar #2 på: 21/06 - 2012, 13:23:58 »

1. Det er ikke nødvendig å drikke proteinshakes dersom du spiser nok.

2. Kreatintilskudd er smart siden du ikke kan oppnå samme effekt fra normalt kosthold.

3. Proteinshakes er blant de aller billigste kildene til protein, så med mindre du bor hjemme er det mye penger å spare på å drikke dem.

4. Om du vil gå opp til 75-80kg må du spise som en person på 75-80kg. Spis større porsjoner hele dagen eller legg til et måltid.
Loggført

Man cannot remake himself without suffering, for he is both the marble and the sculptor.
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.077 sekunder med 19 spørringer.