Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
02/10 - 2014, 03:52:15

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703665 innlegg i 57898 emner av 30218 medlemmer
Nyeste medlem: HenningEO
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Trening
| |-+  Nybegynnerforum
| | |-+  PSMF???
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: PSMF???  (Lest 778 ganger)
thehu
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 25/05 - 2012, 00:52:13 »

Hei!  Very Happy
Jeg er en jente på 167 cm , og 68 kg. Jeg vurdere å begynne på PMSF ekstremdietten i ca 10-12 dager. Jeg har lest at treningsmenged skal være ganske lav på kardiotrening og styrke ca 3 ganger i uken.
 Problemet mitt er at jeg spiller fotball, 7-fotball der jeg spiller ving. Jeg har 1 trening i uken på 1,5 time og en kamp på 1,5 time ( der blir det nesten sammenhengendes drag hele kampen).

Vet noen av dere om det er mulig for meg å gå på denne dietten og få et bra resultat??? Jeg vet det tar tid for å få gode resultat, men hadde gitt motivasjonen et hopp viss jeg hadde fått noen gøye resultater.

Ellers lurer jeg på hva jeg må gjøre? Jeg spiser sundt mesteparten, trener 4-5 ganger i uken men får ALDRI de rette resultatene......frustrert 17 åring...
Loggført
Sherdog
Småsterk

Self discipline!

Vis profil
« Svar #1 på: 25/05 - 2012, 22:26:18 »

Hei. Kan jeg få høre hvilke resultater du ønsker? Smile Da kan jeg prøve å hjelpe deg. For en ekstremdiett skal ikke være nødvendig, og det finnes alltid langt mindre "smertefulle" veier for et bra resultat.
Loggført

Be the best you can be!
thehu
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 06/06 - 2012, 23:10:12 »

Vil vel egentlig ha smalere midje , har veldig timeglassfiguern som eg vil minske litt...Og generellt fettprosenten ned 2-3 % da. Er ellers  ganske fornøyd med både rompe,lår å rygg! Very Happy og ja jeg vet det ikke går ant å punkttrene/slanke...uheldigvis
Loggført
Reandre
Beryktet

No pain no gain

Vis profil
« Svar #3 på: 06/06 - 2012, 23:37:02 »

Vil vel egentlig ha smalere midje , har veldig timeglassfiguern som eg vil minske litt...Og generellt fettprosenten ned 2-3 % da. Er ellers  ganske fornøyd med både rompe,lår å rygg! Very Happy og ja jeg vet det ikke går ant å punkttrene/slanke...uheldigvis

Du når sikkert målet hvis du har en god diett og trener optimalt. Ting tar tid, så vær tålmodig.  Very Happy
Loggført
thehu
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #4 på: 07/06 - 2012, 01:47:00 »

Tingen er det at jeg har prøvd på det i evigheter når...men har vell ingen andre valg, hehe Very Happy
Loggført
Reandre
Beryktet

No pain no gain

Vis profil
« Svar #5 på: 07/06 - 2012, 07:40:33 »

Tingen er det at jeg har prøvd på det i evigheter når...men har vell ingen andre valg, hehe Very Happy

Har du hatt stort nok underskudd av kalorier i kostholdet? Eller kanskje trent hyppig nok? Svaret kan ligge i hva du har gjort av det jeg spør om.  Very Happy
Loggført
thehu
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #6 på: 07/06 - 2012, 16:15:48 »

Eg ligge på ca 1800 kcal nesten hverdag, utenom en spisedag der jeg spiser 2300 kcal. Det har vert sånn i allefall 3 uker, men har hatt mine små utskeileser men da er det ikke snakk om mye! Eg har vert litt av og på  styretreningen, men har trent minst 3 ganger generellt per uke siden jeg begynte. Eg holder mote oppe, for jeg føle jeg er så nærmt der jeg vil nå...hehe Very Happy
Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.059 sekunder med 19 spørringer.