Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
28/11 - 2014, 11:19:15

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
825915 innlegg i 57991 emner av 30491 medlemmer
Nyeste medlem: fand6a
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosttilskudd
| | |-+  del dine erfaringer av: kreatin, protein og mineraler/vitaminer osv
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: del dine erfaringer av: kreatin, protein og mineraler/vitaminer osv  (Lest 584 ganger)
brutal1ty
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« på: 21/06 - 2012, 01:21:15 »

hei!
kunne dere delt deres erfaringer ved bruk av:
kreatin (hva er best?: monohydrat eller kapsler)
protein
vitaminer/mineraler
essesensielle aminosyrer

jeg vil vite dine erfaringer og du kan gjerne gi en karakter fra 1-6 av produktet.
hvis du kombinerer produktet så vil jeg gjerne vite hvilke kombinasjoner det var og om det funket bra eller ikke og eventuelt om du ville anbefale det videre. jeg vil vite om produkter som man burde holde seg unna

(bare en tråd som samler litt forskjellige erfaringer så vi andre slipper og gå på samme feil)
Loggført

Unnskyld, jeg vet det er mye skrive feil, jeg har dysleksi så norsk har ikke vært mitt favorittfag akuratt...
petterzoni
Nytt medlem
*

hehe

Vis profil E-post
« Svar #1 på: 21/06 - 2012, 15:56:02 »

Kreatin har jeg brukt før, funker heilt greit bare. prøvde Anabolic beast når, tar du det på tom mage bli du helt svimmel, yter kolosalt mer, svetter mer. ville gitt det en 6ern. Nanoproxil og funker helt vilt bra. det er vel det jeg har prøvd av såkalte Pre-workout

Protein er protein, spørs hvor isolert du vil ha det og hvor mye penger du vil legge ned. kjøpe fra Tech Nutrition i høst, merket at jeg la på meg mye mer muskler. ellers har jeg whey 100 som er helt greit og billig

vitaminer er viktig om du trener eller ikke, styrker kroppen på alle måter. ett must uansett!

fettforbrenner har prøvd fightburn, ripped hardcore og ripped freak. må si fightburn som er den billigste funket best for meg!

har ikke brukt noen form for gainer, carbo fuel, ta heller en banan, rosiner evt frukt! håper du ble litt klokere

Loggført

Benkpress: 95kg 80x6
Markløft: 140kg
Knebøy: 100
espen0102
Sporty

Vis profil E-post
« Svar #2 på: 21/06 - 2012, 16:21:36 »

KREATIN Har prøvd både purple-K, Krea-alkalyn og monohydrat, funker veldig bra!

PROTEIN Bruker Iso-Gold fra PVL, som også fungerer veldig bra, smaker godt også Smile

VITAMINER OG OMEGA 3-6-9 Dette er viktig uansett om du trener eller ikke, må-ha-produkt!
Loggført

16 år, 190cm, 76kg

ML: 150kg
BP: 97,5kg
KB: 120kg
brutal1ty
Nytt medlem
*

Vis profil E-post
« Svar #3 på: 21/06 - 2012, 21:02:24 »

takker, men kom med flere innlegg!  Very Happy
Loggført

Unnskyld, jeg vet det er mye skrive feil, jeg har dysleksi så norsk har ikke vært mitt favorittfag akuratt...
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.109 sekunder med 19 spørringer.