Hei.
Når man har satt opp et program man liker, så skal ikke jeg gå inn å endre på det. For det er helt umulig for meg å si at å trene bein en dag ekstra er optimalt for deg. For det kan faktisk være tvert i mot det jeg mener uansett

Så jeg lar programmet være som det er, og det ser i mine øyne bra ut med tanke på hva du ønsker å prioritere

Når det gjelder sett/reps ville jeg anbefale noe som heter autoregulering, du finner forklaring på dette om du søker på google. Da bestemmer dags formen hvor mange sett du ender på.
Ellers ville jeg ligget et sted rundt 4 sett på de største muskelgruppene, og noe mindre på de små musklene.
Repetisjonene ville jeg gradvis endret på. La oss si du trener 8 uker, da ville jeg gjort det slik:
Uke 1: 12 reps,
Uke 2: 12 reps
Uke 3: 10 reps
Uke 4: 10 reps
Uke 5: 8 Reps
Uke 6: 6 reps
Uke 7: 4 reps
Uke 8: 1-3 rep (persing)
Dette er et eksempel. Og det er da viktig at du for hver uke prøver å øke vekten fra forrige trening, for det skal absolutt gå når man reduserer repetisjonene.
Etter du har fullført disse 8 ukene, så tar du 1 uke pause og prøver på en ny runde hvor du starter på en høyere vekt enn forrige gang. Da er det veldig enkelt å se om du har hatt fremgang eller ikke

Som sagt, kun ett eksempel på en måte du kan gjøre det på. Og hos meg har dette fungert veldig greit tidligere

Håper det var litt til hjelp!