Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
28/08 - 2014, 08:55:28

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
703634 innlegg i 57889 emner av 30194 medlemmer
Nyeste medlem: Koggers
* Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer
+ 
|-+  Kosthold & kosttilskudd
| |-+  Kosthold
| | |-+  Kosthold for muskel og vekt økning
« forrige neste »
Sider: [1] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Kosthold for muskel og vekt økning  (Lest 829 ganger)
adrlar3
Nytt medlem
*

Vis profil
« på: 05/07 - 2012, 18:55:13 »

Heisann Smile
Jeg er en 19 år gammel gutt og jeg har bestemt meg for å bli litt sterkere, men jeg ønsker samtidig å øke vekten min og muskelmassen. For å kunne se sterkere ut samtidig større, siden jeg er ganske liten av meg.

Jeg er 174cm, veier 61kg.
Jeg drev å trente en god del styrke øvelser i fjor, men måtte avslutte pga dårlig økonomi og da hadde jeg ikke tilgang til treningsenter.
Nå har jeg tenkt å begynne igjen og mest sannsynlig kjører jeg samme treningsprogram, der jeg trener de store muskelgruppene.

Er det en super grei person her som kunne skrevet opp en komplett diet for meg?
Jeg kommer ikke til å trene meg ihjel med tanke på at jeg har 2 jobber, men kommer til å trene 2-3 ganger i uken.
Har fått anbefalt å kjøpe Whey Prot og kanskje Whey CarbFuel som jeg kjører sammen med trening.

Noen som kan fortelle meg ca hvor mye jeg skal ta og til hvilke tider man skal ta dette? (gjerne fortell hvordan jeg skal blande det også, må si jeg forstod meg litt dårlig på de forklaringene jeg har fått til nå)

Har hørt at for å øke muskelmassen og vekten bør man få i seg masse protein og ganske store mengder med energi.

På forhånd tusen takk til alle som gidder å ta seg tid til å hjelpe meg!  Very Happy
Loggført
adrlar3
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #1 på: 30/07 - 2012, 16:49:28 »

Dårlig med hjelp å få må jeg si Razz
Loggført
wez
Nytt medlem
*

Vis profil
« Svar #2 på: 03/08 - 2012, 14:03:32 »

Dårlig med hjelp kanskje siden 9/10 som kommer her spør om så og si det samme, du forstår vel at ikke alle kan få svar med en gang..

Det finnes veldig veldig VELDIG mange tråder her + på nettet, du finner lett masse nyttig informasjon innen 5 minutter, garantert!

Loggført
Sider: [1] Til toppen Skriv ut 
« forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.0.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.091 sekunder med 18 spørringer.