Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Så splid, så strid
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss

 

Spørsmål:
Jeg er ei jente på 18 år som ønsker å gå ned i vekt. Problemet mitt er at jeg ikke er noe flink til å spise riktig mat. Eller, det var jo ikke helt riktig. Jeg spiser 3-4 måltider om dagen, men blir ofte fort sulten igjen (og da må jeg jo mangle et eller annet, siden jeg har en sultfølelse hele tiden). Og da går jeg som oftest å spiser det jeg kommer over: frukt, godteri, kjeks ++

Ofte noe som er usunt er potetgull. Trene gjør jeg heller ikke. Har aldri hatt noen motivasjon til å begynne heller. Vil ikke inn å tene i lokaler, vil helst være ute. Har du noe tips til hva jeg må evt. spise mer av? Grovbrød? Eller i meg et annet eks. på hva som er sunt og mettende.

Svar:
Det er et fett hva du spiser med hensyn til om du går ned i vekt eller ikke. Om du kun spiser potetgull eller kun grønne blader, salat og gulrøtter, så vil alle disse og gjerne helt ulike kalorikildene, gi kalorier. Om du spiser tusen kalorier i form av en pakke chips, eller du spiser tusen kalorier i form av kilovis med saltablader, så ender du fortsatt opp med tusen kalorier. Hvis dagsbehovet ditt er på tusen kalorier og du spiser daglig tusen kalorier, så står vekta di eksakt på samme sted.

Du er altså nødt til å innta færre kalorier enn du i løpet av dagen bruker opp. Så fort du gjør dette, vil kroppen ta i bruk sine fettreserver og bruke underhudsfettet som energikilde til å dekke de kaloriene ditt øvrige kosthold ikke gir.

Slankeopplegget PLUSS er absolutt til å anbefale. Det gjør at du ikke blir sulten, du mister ikke overskuddet, og forbrenningen din går ikke ned, alt dette samtidig som du reduserer underhusfettet med maks.hastighet.

Del på Facebook



Hvilken mat for å gå ned i vekt? Av John Gunnar Oppheim
3 siste fra ekspertene
Endring i pulsen - hva betyr dette?
Treningsplanlegging for gruppe 15-18 år
HÅNDBALL: Belastningsskader i skulderleddet

5 siste innlegg i forumet
Sitter fast! Vil få bort magefettet.. Trenger hjelp..
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Dopinglisten, kosttilskudd

Se også kategorienene kosthold og kosttilskudd.

Forbrenning på topp med slankeopplegget PLUSS
Effektivt slankeopplegg som gjør at du ikke blir sulten når du slanker deg.  Du mister heller ikke overskuddet i kroppen, og du kan trene som normalt med  full framgang. Dette slankeopplegget tærer ikke på kroppen. Du kan med PLUSS  slanke deg med forbrenningen på topp hele tiden.

Se også multimedia presentasjon (powerpoint).

Bestill PLUSS her

Slanking (10 siste)

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten