Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Temmeleg hemmeleg er ikkje heilt
Flere på hjemmesiden.
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss


Trening

Kvinner og vekttrening For hver kg muskelmasse du legger på deg så øker din daglige forbrenning med oppimot 90 kalorier. Så tren styrke, jenter!
Les mer
Måling av puls under treningFINN PULSEN OG KJENN DENS BETYDNING: Pulsen måles i arterier som videreformidler hjertets kontraksjoner. Dersom du ikke har pulsklokke så kan du måle denne manuelt. Du finner pulsen best i halsgropen /håndbaken ved å føle deg fram med pekefingeren (ikke tommelen).
Les mer
Muskler, styrke og rå seighet med armhevingerPUSH UP: Armhevinger er den perfekte treningsmetode for å bygge opp styrke, seighet og muskelmasse i brystet og forsiden av skuldrene.
Les mer
Muscle memory MUSKLENE HUSKER STØRRELSEN SIN: Har du først trent opp en muskels størrelse, så har det varig virkning på muskelcellestørrelsen.
Les mer
Anbefaler styrketrening for bedre hjertehelseTRENING SOM STYRKER HJERTET: I en anbefaling fra American Heart Assosiation skriver forfatterne at de tror mange ikke er klar over hvor positiv effekt styrketrening har på helsen til de som lider av hjerte- og karsykdommer, og på forebyggingen av slike sykdommer.
Les mer
Slik setter du deg ditt målOM MÅLSETNING: Alle som trener bør ha et mål å trene mot, men hvordan setter du egentlig et mål. Vi skal gi deg noen retningslinjer.
Les mer


3 siste fra ekspertene
trener jeg for mye? trenger jeg hvile?
belastningsskader - framsiden av leggene
Kan mange reps omgjøres til færre og tungere?

5 siste innlegg i forumet
Sitter fast! Vil få bort magefettet.. Trenger hjelp..
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Sv: Dopinglisten, kosttilskudd
Dopinglisten, kosttilskudd

Fakta om trening
Introduksjon
Oppvarming
Trening av utholdenhet
Trening av styrke
Trening av hurtighet
Trening av tyøelighet
Trening av teknikk
Trening av koordinasjon
Formtopping
Tilpassing ved trening
Treningsplanlegging
Føle på kroppen

Kontrollere trening:
Telle gjentagelser
Måle tid
Pulsmåling
Treningsdagbok

Trening (10 siste)

Kopirett © Trim.no AS, 6789 LOEN. Org. nr. 884 940 672 MVA. E-post: kundeservice@trim.no, redaksjonen@trim.no Ansvarlig redaktør: John Gunnar Oppheim.

Om Trim.no AS | Betingelser for bruk | Annonseringsinformasjon | Vær varsom plakaten | Redaktørplakaten