Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Konk bli bank, børs bli krakk, ein blir blakk, alt ligg brakk
Flere på hjemmesiden.
Aktuelt på iform.no
Aktuelt på Slankenett.no
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss


Kosthold

 

Ferdigmat, hurtigmat og overvektLiten tid og manglende matlagingskunnskap har ført til en dramatisk økning i bruk av ferdigmat. Forbrukerne har gitt fra seg kontrollen over tilberedningen og sammensetningen av maten
Les mer
Guiden til maksimale resultater - del 2Men sørg for å få i deg litt av alt: Egg, Kjøtt, fisk, melk, brød, pålegg, poteter, pasta, ris, grønnsaker, frukt og bær.
Les mer
20 tips for sunnere kostholdsalternativ–del2Del 2 av en serie på to artikler med 20 sunne kostholdsalternativer
Les mer
Protein bygger muskler!DEL I: MUSKELMASSE & STYRKE: Hvor mye protein trenger du? Hva sier forskningen, utøverne, og kan det være risky business å spise mye protein?
Les mer
DIABETES: RASKE FAKTALidelsen kan i vesentlig grad motvirkes og bedres med fysisk aktivitet, så hold takta!Her følger de harde fakta.
Les mer
AminosyrerPROTEIN: THE BiG ONE. DEL II: Essensielle og ikke-essensielle aminosyrer = fullverdig protein. Noen aminosyrer MÅ du få i deg gjennom kostholdet. Andre lager kroppen selv. Disse bygger deg opp!
Les mer