Trim.no søk
Partnere

Kroppsbygging & fitness

Alt om slanking

För oss som tränar!
Ord fra hjemmesiden
Store Amerika, feite arteria
Flere på hjemmesiden.
Aktuelt på iform.no
Aktuelt på Slankenett.no
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
annonse:
Om Trim.no AS | Annonsere | Programmer & hefter | Trim.no på din side/RSS | Behandlingsopplegg | Kontakt oss


Hvile

Under trening bryter man ned. Under hvile bygger man opp. Riktig forhold mellom disse vil gi jevn økning, mens et feilaktig forhold vil kunne gi alt fra dårlig framgang til stagnasjon og tilbakegang.

Treningen er bare stimuliet. Det er ved hvile at restitusjon og økning kommer.

InaktivitetVed treningsopphold, sykdom og skader vil ofte aktivitetsnivået avta. Dersom muskulaturen er uthvilt ved inngangen til perioden uten normalt nivå med fysisk aktivitet, vil svekkelsen begynne med det samme.
Les mer
Slitsom trening, et hint om å hvileTreningen går plutselig tungt. Du sliter. Motivasjonen daler, og noen sprudlende treningsglede føler du ikke. Hva i alle dager har skjedd? Nå som alt gikk på lett og fint...
Les mer
Meditasjon styrkerLavere blodtrykk og roligere puls. Styrket immunforsvar og dypere søvn. Til og med bedre idrettsprestasjoner. Hva er det med meditasjon?
Les mer
Et par uker hvile kan bli nødvendigFor hard trening kan fort føre til en lang innhentingstid. Trener du igjen før du er uthvilt, blir framgangen lik null.
Les mer
Restitusjonsfasen er viktig!NØKKELEN TIL Å YTE MER, er kvalitet på restitusjonsfasen. Restitusjon er et viktig aspekt for å bli bedre. Følg disse retningslinjene og din yteevne vil bli bedre!
Les mer
Ved hvile går det framoverREST TO BE AT YOUR BEST: Mens treningen er nedbrytende, så er det ved hvile kroppen bygger seg opp og forbedrer seg.
Les mer