STEG FOR STEG GIR SUPER FRAMGANG! Du har mer enn fordoblet styrken din på samtlige tester, sier min fornøyde trener Kristin Roe Granum.











ARNE SKAL I FORM – STYRKEN ØKER!
Jeg er blitt dobbelt så sterk!

Treningen har gitt Arne fantastiske resultater!- Du har mer enn fordoblet styrken din på samtlige tester, sier min fornøyde trener Kristin Roe Granum.







I perioder merker jeg stor fremgang, men andre ganger går det langsomt med mitt prosjekt for å komme i form og å få sixpack på ett år.

Oppturen var derfor enorm da jeg gjennomførte min andre store styrketest etter ni måneders trening.


– Styrken din har økt betraktelig, opp mot 100 prosent på samtlige øvelser, sier min fornøyde trener Kristin Roe Granum.

– På noen av testene har du klart mer enn dobbelt så mange repetisjoner. Noe av forbedringen skyldes også at kroppen din er blitt mer vant til bevegelse, forklarer hun.

Arnes trener rapporterer:
– Du har fått lavere puls, i snitt ca. ti pulsslag lavere pr. minutt. Første gang hadde du en sluttpuls etter testen på 151, andre gang på 143.
– Pulsen din øker også langsommere.
– K
roppen din får ikke lenger sjokk når den må gjøre noe fysisk tungt!
– Du ser også generelt mye sunnere ut, fastslår Kristin Roe Granum.












OVERSKUDDSTRENING er ikke slitsom. Du
trener og spiser mer enn du pleier, og da
er et plutselig ikke magen som vokser, men
musklene dine! Med på kjøpet som tidenes
bonus, får du glede, økt motivasjon og
overskudd!


– Du har hatt en økning i oksygenopptaket, som sier hvor mye oksygen kroppen din bruker per kilo kroppsvekt per minutt, og definerer hvor god form du er i kondisjonsmessig. Men det er fortsatt for lavt. Du må jobbe enda mer med intervalltrening og løping, understreker treneren min.

Men ikke alt er perfekt. – Du skal også vite at hadde du fått trent enda mer, ville du hatt enda større forbedring. Det har du potensiale til. Og jeg frykter det kan bli vanskelig for deg å få frem sixpacken, påpeker hun.

Jeg titter ned på magen og må innrømme at selv om jeg føler at kroppen min er blitt fastere og med større muskler, er det lite å skimte av magemusklene.

– Fettprosenten holder seg ganske stabil, hvilket er greit, ettersom den var relativt lav i utgangspunktet. Du har gått noe opp i vekt, hvilket hovedsaklig skyldes økt muskelmasse, men også mer regelmessige måltider.

Jeg har i snitt klart å trene mellom en og to ganger pr. uke.

– Hadde du klart å sette av tid til tre treningskvelder i uken, ville du merket enda større forandringer. Det er du nødt til fra nå av skal du få skikkelige resultater etter ett år, sier Kristin og ser strengt på meg.

Jeg har altså tre måneder igjen til å bli kvitt magefettet. Følg med!


Artikkelen er publisert i samarbeid med www.onlinemagasinet.no. 2005-05-09 22:40:03. trim.no gratulerer med et bedre liv. Hjelpe oss så det nytter! 🙂 Treningen er ikke bare liv til årene, men også muskler til lårene.