SOMMER & KROPP HØRER SAMMEN: Fast rumpe. Synlige muskler. Få formene på plass med riktige øvelser og framgangsmåter!













Få de flotte musklene på plass! Med riktige øvelser og framgangs-
måte, er ikke veien så lang som du tror. Her følger oppskriften.


Det begynner med tanken
Trening, slanking, å komme i form, holde formen, det skjer ikke av seg selv. Du må ville det. Når du først har bestem deg for at du vil det, først da kan du begynne på veien mot målet ditt. Unngå de vanlige fellene, så vil du klare det. Og det vil bli lettere enn du tror. Det som egentlig er vanskelig, er å ha litt, bare litt, tålmodighet,


  1. Hastverk er lastverk. Ikke gå på treningen eller slankingen eller begge deler, med dødsforakt. Treningen er ment å bygge deg opp, ikke rive deg ned og over ende. Start pent og rolig, og bygge opp treningen din fint og gradvis etter hvert som du kjenner at kroppen begynner å forme musklene dine. Rumpen blir fastere og får mer former. Lårene får mer muskler. Du begynner å føle deg bedre, alt stemmer, og du er på vei et sted. Det stedet du ønsker er å være på vei til.
  2. Ikke bruk opp lysten din. Trener du for hardt og står på for mye i startfasen, er sjansen stor for at du går lei. Da blir alt et ork. Så ta det med ro, og prøv å styre motivasjonen din. I stedet for å ta ut alt den føste uka, så spar på den mentale energien slik at den holde over flere uker og videre utover i ditt program som vil føre deg til topps på dine målsetninger.
  3. Spis! Du får ikke bedre slankeresultater av å slutte å spise. Du trenger mat, og det flere ganger om dagen. Prøv å dele opp måltidene slik at du spiser gjerne 5-6 små måltider. Dette er bra for både forbrenningen og humøret ditt.










  4. Ikke stå og kikk ned på den badevekten hver dag.
    Det er bortkastet og kan medføre at du blir veldig utålmodig, pluss! Kroppsvekten din kan svinge med 1-2 kilo innenfor et døgn uten at dette har noe med at du har lagt på deg eller huææ, jeg har gått opp!h. Så slapp helt av. Mål vekten din maks. 2 ganger i uken, og gjør da dette på de samme dagene til det samme tidspunktet, gjerne om morgenen når du nettopp har tisset, og før du har kledd på deg.
  5. Hent og finn motivasjon. Les blader, gå på internett og finn godt lesestoff. Du kan finne mye oppbyggende inspirasjon i lesestoff og bøker, filmer osv. Kanskje mest av alt er det krefter å finne i andres gode tilbakemeldinger. Så omgi deg av gode mennesker som vet å sette pris på deg. Bruk også internett slik mange gjør. Du kan finne likesinnede og folk som jobber mot de samme positive målene som deg. De kan du dele erfaringer med, drømmerier om målene i sikte, og ikke minst! Du kan føre din egen slankedagbok på internett! Her kan du få innspill fra andre, følge med selv, og kose deg med de stadig forbedrede tallene. Slankedagboken har også en viktig funksjon i dens suverene mulighet for å kunne kontrollere slankingen helt perfekt.