Med mindre karbohydrater kan du spise mer

0
207

ENERGIEN PÅ TOPP! Du kan med små endringer av kostholdet maksimere slankeeffekten! Her er de beste og mest effektive rådene trinn for trim.









KROPPSVEKT: Kroppsvekten svinger med
opptil 2 kilo innenfor et og samme døgn. Ett
gram med karbohydrater binder 1 gram med
væske i kroppen din. Du har derfor til enhver
tid mye væske i kroppen. Så la ikke humøret
følge døgnets kroppsvektsvariasjoner.
Fettforbrenningen på topp! Full effekt helt til du er i mål!


Det første og helt avgjørende momentet for at slankingen din skal gi resultater, er at du er bevisst på at du må forbruke flere kalorier enn du inntar i kostholdet. Kroppen tar kun i bruk sine fettreserver når det daglige kostholdet ikke strekker til.



Trinn 1


Hva slags slankeopplegg ønsker du å bruke? De tradisjonelle metodene går alle som en ut på å være mer i aktivitet og/eller spise mindre, og de medfører alle sammen sult. Det fører kroppen inn i en negativ nedbrytningsfase. Det nye slankeopplegget PLUSS fungerer ikke slik. Med PLUSS lagrer du kalorier først, noe som i etterkant gjør at hele slankingen din forløper uten et snev av sult. Du mister ikke overskuddet i musklene slik man gjør ved vanlige slankemetoder. Du kan dermed trene/være i aktivitet som normalt. Du blir ikke slapp, trøtt og sliten i kroppen.













TRENING: Økt aktivitet fører til at du
forbrenner flere kalorier. Men både
sulten og matlysten øker i takt med
kaloriforbruket ditt. Du må forsikre
deg om at du ikke også øker mat-
inntaket når du øker aktiviiteten din
for å forbruke flere kalorier.
PLUSS gjør at du slanker deg samtidig som du er i en positiv oppbyggingsfase. Vi snakker dermed om en svært trygg, sunn og smertefri, behagelig måte å slanke seg på. Du kan ligge på maksimalt tap av fettvekt uten at du engang merker at du slanker deg.



Velger du å slanke deg med sult, må du være klar over at kroppens forbrenning gradvis vil reduseres, noe som betyr at du stadig må spise mindre og mindre for å få samme slankeeffekt. Med PLUSS skjer dette ikke. Pluss-opplegget gjør at forbrenningen din forblir på topp hele veien.



Trinn 2


Kostsammensetningen din: Når du er i gang med slankingen og altså fastholder matinntaket ditt og øker aktiviteten, eller/og reduserer matinntaket ditt, er det smart å også endre kostsammensetningen. Det du trenger lite av, er karbohydrater. Det er primært karbohydratene i kostholdet ditt kroppen nyttiggjør seg som drivstoff og energi. Ved å redusere inntaket av karbohydrater oppnår du den gunstige situasjonen at kroppen i større grad må ta i bruk kroppsfettet for å tilfredsstille energibehovet sitt.



I stedet for å spise en brødskive med et egg på, så spiser du heller 2 egg uten brødskive. Dette er en effektiv metode som gjør at du faktisk kan spise en del mat og likevel ha full slankeeffekt hele veien. Kroppen vil bruke den proteinrike kosten til å opprettholde muskelmasse, bygge seg opp og holde på styrken sin. Proteiner er god mat for styrke og muskler.



Ved behov kan og vil kroppen omforme protein til energi (karbohydrater). Dette er en omformingsprosess der opptil 25% av kaloriene går med i selve omformingsprosessen. Dette er gode nyheter, for dette betyr at 25% av










GÅING EN GLIMRENDE TRENINGSFORM: Spaserturer er
faktisk en svært effektiv måte å få oppforbruket av
kalorier på! Du kan trene lett over lengre tid, og du
kan trene ofte. Velg trappene i stedet for heisen, og
du legger opp en mye mer aktiv hverdag. Utendørs
gir deg frisk luft og avkobling.
proteinmaten din forbrennes fortløpende som en gratis bonus du ikke trenger å gjøre noe for å opprettholde. Hadde du inntatt disse proteinkaloriene som karbohydrater i stedet, måtte du ha trenet betydelig for å klare å forbrenne disse kaloriene. Karbohydratkaloriene ville lagret seg som kroppsfett dersom de fikk matinntaket ditt til å bli høyere enn forbruket. Men som proteinkalorier må de altså omformes før kroppen kan bruke dem som energi.



Trinn 3


Følg med på det du holder på med! Bruk et slankeprogram og noter og følg med. På www.slankenett.no finner du online slankedagbøker. Det er gull for motivasjonen din. Slankingen trenger slett ikke være et ensomt prosjekt. Sammen med flere øker drivkraften og den positive inspirasjonen til å nå dine mål.



Forbrenningen på topp med slankeopplegget PLUSS! Effektivt slankeopplegget som gjør at du ikke blir sulten når du slanker deg. Og opplegget er rimelig! Ikke kast vekk pengene dine. Den beste metoden er her å få til en rimelig pris.



Du mister heller ikke overskuddet i kroppen, og du kan trene som normalt med full framgang. Dette slankeopplegget tærer ikke på kroppen. Du kan med PLUSS slanke deg med forbrenningen på topp hele tiden.