Noen kilo ned i vekt på tre uker

0
208

Hurtigguiden til hvordan du stuper ned tre kilo i ren fettvekt på kun tre uker. Det går fort når du setter i gang!











Noen kilo ned i vekt på tre uker!



ÈN: Slankingen
Skaff deg et slankeprogram. Dette finner du på www.trim.no/programmer. Da får du en plan å forholde deg til. Det gjør at du holder deg på rett vei, og ikke sklir bort fra opplegget ditt.



I programmet fører du enkelt opp hva du spiser i løpet av en vanlig dag. Du sørger deretter for å fastholde denne matmengden. Poenget med dette er at treningen du så starter opp i tillegg, vil føre til at du forbruker flere kalorier enn den matmengden du i dag spiser. Dette vil føre til et større kaloriforbruk enn du inntar gjennom kostholdet.













TO: Treningen


Du må ta utgangspunkt i den formen du har, slik at du ikke overdriver treningen og sliter deg ut. Men en effektiv rutine som du kan kjøre for å forbrenne mest mulig kroppsfett innenfor en tidsramme på tre uker, kan se slik ut:



Dag 1:
Gåtur 45 minutter. Gjerne i skog og mark. Reiser du til fjells, blir fort tre kvarter mye trening, så pass på at du holder et relativt rolig tempo. Du skal lett kunne prate mens du utfører denne treningen. Du skal med andre ord ikke være andpusten.



Dag 2:










Styrketrening: Mage: Sit-ups: 3 x 10 reps. Ligg på ryggen på gulvet eller på en treningsball som vist på bildet. Plasser hendene bak hodet eller på brystet. Løft overkroppen opp fra gulvet ved å rulle ryggen opp fra gulvet. Stans bevegelsen når du sitter oppreist. Senk deg så ned igjen. Gjennomfør 10 slike repetisjoner. Hvil et par minutter før du tar 10 til. Du tar i alt tre slike serier på 10 repetisjoner, og ender op med et totalt antall på 30 repetisjoner.



or å kunne bekrefte eller avkrefte en rekke problemstillinger rundt steinaldermathypotesen. Det sier Mysterud selv.


– For eksempel må vi finne ut om eller i hvilken grad det har skjedd en seleksjon mot at vi tåler korn bedre enn før, å få avklart hvem av oss som fra naturens side eventuelt tåler kornprodukter godt. Det er en rekke interessante hypoteser som bør testes bedre, helst i godt utformede kliniske forsøk. Mye er på gang internasjonalt, og jeg håper på økt tverrfaglig samarbeid i årene som kommer, sier Mysterud.


En del av motbøren Mysterud møtte fra de oppmøtte fysiologene var det at han viser til litt forskning her og der, og har en metateori som er induktiv, og ikke




hypotetisk-deduktiv.


En annen motforestilling gikk på at steinaldermenneskene ikke ble så gamle som oss postmoderne menneskeed ikke hadde aldersbetingede sykdommer som kreft og hjerte- karproblemer.


Derimot var det flere som kunne tenke seg å spise mer pølser med god samvittighet.


Artikkelen er hentet fra www.forskning.no