En tidligere utøver fra trim-teamet legger fram sitt opplegg for bruk av kosttilskudd. En del erfaringer ligger det bak nærmere to hundre kilo i benkpress.

Kroppsbygging
Opplegg for kosttilskudd













FOTO: Trim.no. Midtli midt i
Oktober 2003. Kroppen tar
form. Økt for økt medtrening
på eksakt tilpasset nivå gir
resultater. Han konkluderer
med at jo bedre framgangen
er, jo større er faren for å
pådra seg skader.





2003-10-12 17:23:07



Slik det blir det i første fase, kjører mer kreatin pga oppkjøringsdose:


Kl 06.30:ca 15 gr kreatin


dag med trening:Kl 10.00:50 gr pro isolate m.4 dl melk

15.30:15 gr kreatin

16.30:15 gr kreatin+5 tab ribose

17.00:trening

18.30:5 tab ribose+15 gr kreatin

Rett etter trening tar jeg også 100 gr big mass sammen med 25 gr pro isolate,blandet me melk.

22.00:50 gr pro isolate med melk.


På dager uten trening blir det det samme,bare at jeg ikke tar ribose og big mass. På smak er både protein og big mass kjempegodt!


Virkningen av kreatin og ribose kommer nok om en stund,men er for tidli å si noe enda. Men det blir nok bra trykk snart.


Etter oppkjøringsfasen blir det kreatin kun før og etter trening,men det kommer jeg tilbake til!


Snakkes,sjef.

Helsing mr O