Slank og fin til sommeren!

0
122

Dette er superplanen som skal få deg så raskt som mulig ned i vekt til sommerstid, badestranden og til de varme sommernettene. Denne må du få med deg!












Dette er superplanen som skal få deg så raskt som mulig ned i vekt til sommeren, stranden,
og de varme sommernettene!


Fortsatt har du tid nok. Det er et par måneder igjen til årets badesesong og deilige strandliv. På de neste åtte ukene kan du forandre kroppen din fra å være litt slapp og med noen kilo for mye, til å nærme deg målet til å bli en lekker strandløve!

Hva gjør jeg først? Først må du planlegge slankingen din. Jo bedre planen din er, jo større er mulighetene for at du får braksuksess! Du sparer deg mye planlegging og tid dersom du skaffer deg et profesjonelt slankeprogram. Da har du også den gode trygghet om at alt er riktig planlagt, og at programmet vil gi deg optimale resultater på kortest mulig tid! Du finner slankeprogram på Trim.no. Så fort planleggingsfasen er tilbakelagt, er du klar for årets letteste superslanking!

Sett i gang! Du har planen klar. Du vet eksakt hvor mye du skal spise, hvor ofte du skal spise, drikke, og hva du skal gjøre. Nå er du i gang! Dag 1. Kjenn den deilige følelsen av å vite at nå er kroppen i omforming til det bedre, nå er du på vei mot din målsetning. Ingenting vil eller kan hindre deg i å nå dine mål!












SPIS JORDBÆRET, MEN IKKE DIPP.
*Sjokolade kan du godt få ut av
vanemønsteret ditt. Du trenger kaloriene
i form av sunn og ernæringsriktig mat.
Du kan selvsagt ta en sjokoladebit en
sjelden gang, ikke vær ekstrem, vi
snakker om endringer i de daglige
hverdagene som i går og i dag og i
morgen. Unngå sorgen: Spis deg til god
samvittighet.

Skriv slankedagbok! Det vil gjøre at du kan følge nøye med på den flotte og hurtige progresjonen du vil få. Dagboken vil også gjøre sitt for at du vil holde et positivt fokus på programmet ditt. På Slankenett.no finner du et flott tilbud angående slankedagbok. Der kan du føre dagboken din på internett sammen med andre som også slanker seg. Dette gir et godt og positivt samhold og fellesskap. Du er ikke alene! Du er en av gjengen som samarbeider og hjelper hverandre til de flotte resultatene. Du finner også fora hvor du kan prate med de andre. Dette er topp motivasjon! Prøv og se!

Du må gjøre alt for å holde motivasjonen på topp!
Her følger de gode rådene for det:


  • Ikke overdriv slankingen de første 2-3 ukene. Piner du deg, mister du lysten, så sett i gang gradvis. Du kan slanke deg med full gass og samtidig kose deg med mat
  • Bruk programmet og internett aktivt! Når du fokuserer på det du gjør, så går det mye lettere. På nettet kan du finne nye krefter og inspirasjon. Sørg for å bruke slankedagbok og diskusjonsfora. Dette er flotte verktøy for suksessen din! Bli lett på nett!
  • Setter du i gang med trening, kan du øke kaloriforbrenningen svært mye. Bare noen friske gåturer vil brenne opp flere hundre kalorier mer enn du vanligvis gjør. Ikke tren hardt, men ta deg noen fine gåturer 3-4 ganger i uken. Gjøre litt mer husarbeid, jobbe lit i hagen, ja være mer aktiv. Lev livet!
  • Vit at når de første fjorten dagene med slanking er passert, så vil det gå mye lettere! Ja, det vil gå lettere og lettere! Dette er fordi at du da har lagt deg til en ny vane, samt at kroppen er blitt vant med å ta i bruk sine fettreserver som energi.